SEKSI

Mariejohanna89

Näppärä viestien naputtelija
Onko muita viileitä tyyppejä kun Minä näin alkuraskaudessa? Ei olla tehty sitä sen jälkeen kun plussattiin.. :/ :( :) mutta kun muistaa edellis raskauksista niin kyl se siitä kohta ;) välillä ollut peto.

Mulla haluja ois vaikka mihin. Mutta mies pelkää kamalasti että sattuu jotain jos harrastetaan seksiä. Eli hän pihtaa vaikka miten sanon ettei seksi voi vahingoittaa mitenkään.

Tämä kuiva kausi kestää imetyksen loppumiseen asti.. noh, ehkä se tästä. Loppuraskaudessa todennäköisesti itse olisi halukas, mutta mies pelkää taas silloin.

Mekään ei olla hommailtu uudenvuoden jälkeen :( mua ainakin tekis mieli, mutta miestä pelottaa että se "tökkää" lasta:hilarious:
Ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja oon vakuuttanut että mies ei pysty vauvaa satuttamaan:grin

Meillä taas on aktiivinen kausi meneillään, kun seksi on lähes päivittäistä. On tuntunut jotenkin erityisen hyvältä olla intiimisti yhdessä, ehkä tunnepuolen juttuja enemmän :) Mä taas luulen että meillä miestä hirvittää seksi enemmän mitä pidemmälle raskaus etenee.

Kerran plussauksen jälkeen ollaan oltu petipuuhissa. Itseäni ei haluta ollenkaan, on turvonnut ja kuiva olo...

Täällä myös haluttomuutta. Mutta ihan kivaa se sitten on kun siihen ryhtyy. Vähän tuntui kipuja kyllä mitä aiemmin ei ole ollut mutta ei varmaan kannata huolestua. Samoin orgasmin jälkeen vähän aikaa kipuili, ei tosin kovaa kipua. Kai se johtuu kun paikat supistelee.
Onko muilla ollut? Olisi kiva kuulla.

Plussauksen jälkeen tuli kyllä mutta noin viikko sen jälkeen alko olotilat vaihteleen sen verran että ei huvita :dead: Mies ei oo kyllä vinkunutkaan, mutta tiedän että sillä varmasti tekis mieli :coldfeet:
Kun tehtiin niin pientä rusehtavaa vuotoa tuli sen jälkeen ja hieman "tökki" muutamaan arempaan kohtaan sisällä. Eipä muuta.

Mekään ei olla hommailtu uudenvuoden jälkeen :( mua ainakin tekis mieli, mutta miestä pelottaa että se "tökkää" lasta:hilarious:
Ollaan kyllä puhuttu aiheesta ja oon vakuuttanut että mies ei pysty vauvaa satuttamaan:grin

Itse vitsailin tosta "tökkäämisestä" miehelle niin kertoi että tämänkin oli jo googletellyt ettei niin voi käydä :D

Täällä kanssa aik hiljasta makkarin puolella. Johtuu kyllä enimmäkseen siitä että oon niin sairaan väsynyt ettei vaan yksinkertaisesti jaksa. Nukahtelen sohvalle lähes joka ilta, ellen mene suoraan jo sänkyyn samaan aikaan kun laitan lapset...
Heti plussan jälkeen kyllä oli päivittäin, ennen kun tää väsy iski.

Jos menee vanhan kaavan mukaan niin loppua kohden kyllä taas halut herää!

Mä en oo nyt uskaltanut antaa tökkiä kun pariin kertaan on tullut verta niin sovittiin että antaa nyt alakerran olla rauhassa vähän aikaa. Haluja kyllä olis molemmilla ja on sitten muulla tavoin oltu helliä.. ;)

Aika aktiivista ollut touhuilu edelleen :happy:pari kertaa tuli vaaleanpunaista/rusehtavaa vuotoa touhuilun yhteydessä niin sillon vähä harvemmin mut onneks vuotoilua ei oo enää ollut. lääkärinla vastaanotto oli sopivasti ja sieltä sain varmistuksen että ihan normaalia.

Me ollaan plussan jälkeen harrastettu seksiä vissiin kaks kertaa. Mulla ei oo oikein haluja plus pahoinvointi vie loputkin fiililset mutta mua häiritsee seksittömyys. Siks mä oon tehny noilla molemmilla kerroilla alotteen ja ne halut on todellakin löytyny siinä lämmitellessä.

Mutta jostain syystä mä en laukea??? En voi käsittää ja se vaivaa mua. Seksi kyllä tuntuu hyvältä mutta loppuhuipennus jää puuttumaan. Ei oo normaalisti tämmöstä "vaivaa" mulla vaikka oon lukenu että joillain naisilla yleistä.

Mies on ilmeisesti ajatellut että mennään mun ehdoilla nyt eikä oo tehnyt ollenkaan alotteita mutta on kyllä heti valmis jos mä oon halunnut.

On harrasteltu tarpeeksi nyt raskaanakin, kun masu ei vielä ole tiellä niin haluan ottaa siitä ilon irti :D mut kyllä väsymys on vähän vähentänyt määrää. Ainut on, että orkku tuntuu mulla nyt hieman oudolta kohdussa, eli ei yhtä hyvältä kuin normisti, mutta ei se mitään kun ohimenevä tila tää on :)

Edellisenä päivänä ennen plussaa pantiin menemään oikein kunnolla, plussapäivänä mies oli katuva ja anteeksipyytelevä, kun niin kovasti paukutti vauvaa, että eihän vaan osunut siihen! :hilarious: Eiei, hyvältä se meno vaan tuntui. :nicethread Nyt ollaan kuukauden aikana ehkä yhteensä kolme kertaa tökitty, itsellä on alkaneet halut kasvaa. Mies on varovaisempi ja useasti puhuu, että eihän vauvaan osu ja eihän siihen satu tai mene rikki. Ihana mies kun niin huolehtii mutta ei seksiä tarvitse vähentää vauvankaan takia:oops:

Itse olen pelännyt että milloin alkaa koskemaan, mutta vielä ainakin paikat ihan kunnossa ja ei ole ollut yhtään kipuja seksin aikana.

Alussa mies sanoi plussaamisen jälkeen, että seksiä vasta vuoden päästä, ja oli masentunut asiasta, nyt ollaan jo lipsuttu siitä vuodestaw sitten, jospa lipsutaan vielä monet kerrat!:bag::hungry::rolleyes::alien

Tänään oli meillä aktia ja muutama tunti sen jälkeen tuli paperilla pyyhittäessä verta paperiin :( kyllä pelästyttiin ja varmaan ei hetkeen taas touhuta, ainakaan alakerrassa...

Tai siis todella toivon, että tuo vuoto on harmitonta eikä mitään muuta....

Digginsson, varmasti johtuu vain siitä että limakalvot on kuivemmat ja täten menee rikki herkemmin. Sinuna en huolestuisi!

Orgasmin jälkeen tänään oli alaselkäkipua hetken aikaa.. Ja nyt myös alamahan juilintaa ollut illan..
En taida hetkeen uskaltaa mitään harrastaa taas.. huoh..
Onko muilla ollu kipuiluja vielä seksin jälkeen?

Orgasmin jälkeen tänään oli alaselkäkipua hetken aikaa.. Ja nyt myös alamahan juilintaa ollut illan..
En taida hetkeen uskaltaa mitään harrastaa taas.. huoh..
Onko muilla ollu kipuiluja vielä seksin jälkeen?

Kyllä mulla on ollut ihmeellisiä oloja orgasmin jälkeen ja ylipäänsä seksin harrastamisen jälkeen [emoji16]vähän tuli vaaleanpunaista vuotoa viime kerran jälkeen joten nyt ei kiitos yhtään sitä lajia [emoji1]

Takaisin