Seksi

Niinpä niin. Jos ei minun ratkaisuehdotukset kelpaa,eikä apua haeta,en voi asialle enempää tehdä. Tiedän ainakin, että olen omalta osalta yrittänyt kaikkeni. Jännää kyllä, häntä en voi pakottaa seksiin, hän voi kyllä miut olemaan ilman o_O
 
Kyllä tää on ärsyttävää kun vaan panettais ja mies ei ny osaa suhtautua mun näin hulluna kasvaneisiin himoihin. Mut mä nauroin kuka siit kirjoitti et "mennään panemaan" on sit ehdottelu. Niin toisinaan se toimii loistavasti. Ei sen tarvii aina niin romanttista olla , minäkin joskus vaan pyydän et voisitko pa... mua :eek::rolleyes::D kyl se siit.

Ennillä on kyl tosi pska tilanne. Omiaan luomaan skismaa parisuhteeseen ja kun se menee tunteisiin niin ei hyvä. Ootko sen pointin sanonu miehellesi? Että jos häntä ei huvita mut sua huvittaa niin voisi sit ainain osalistua sun hyvän olon tuottamiseen. Joo aika suoraa puhetta joten sori siitä mut toivoisin että ongelman saisitte pois.
 
Niinpä niin. Jos ei minun ratkaisuehdotukset kelpaa,eikä apua haeta,en voi asialle enempää tehdä. Tiedän ainakin, että olen omalta osalta yrittänyt kaikkeni. Jännää kyllä, häntä en voi pakottaa seksiin, hän voi kyllä miut olemaan ilman o_O
Kyl parisuhteeseen kuuluu seksi. Mitä hän on siitä faktasta mieltä....
 
Mullei kyllä nyt oo mitään haluja. Varsinkaa kun on tää tiputteluvuoto päällä. Viime lauantaina sain sen jälkeen niin kovan kipukohtauksen niin ei tee nyt mieli toistaa sitä. Ja mieskin on selkeesti haluttomampi kun varmaan myös pelästy sitä kipujuttua.
 
Mulla on nyt haluja, mut ei jotenki yhtää huvittas yhessä puuhailla. Tää on ihan outoo!
 
Huono olo hiean haittaa, mut Muuten mun ja miehen halut ennallaan. Jostain syystä orgasmia en oo saanut koko raskausaikana (yleensä vähintään yksi). Toivottavasti eivät koko talvea pysy poissa.

Ehkä too much information, mut oon pari kertaa koittanu ittekseni vibraattorilla vaan tosta klitsun päältä, mut molemmilla kerroilla tuli heti alkuun hirveä kramppi koko vatsaan useaksi minuutiksi. Enpä oo enää silläkään keinolla uskaltanut O:ta metsästää.
 
Mutta joo mulla oli kanssa o hakusessa tos joku hetki nimenomaan itse hoidellen.valitin miehelle että mun värkki on ny suuttunu mulle. Mut perinteisesti yhdynnässä saan herkemmin ny. Joo t.m.i (too much information)
 
Ajna; Hän on sitä mieltä, että niin kuuluukin ja meillä se on kunnossa ja sitä on riittävästi. Miulla siis on ongelma,koska haluan liikaa.
 
Voi enni! Emmä kestäisi. :sad001 miesten haluttomuus on niiiin tabu ja usein lukee netistä vaan, kuinka naiset pihtaa yms. ja kuinka väärin se on..

Ootko kokeillut saada miestä jonkinlaiseen terapiaan? :/
 
Tääl haluttas edellee välil päivällä!sit ku illalla pääsis hommaamaa nii väsyttää JA tää maha pullahti taaski nii järkyttäväks palloks ettei huvita yhtää liikkua ku muutenki ahistaa... :sad001 blaah..se siitä sitte tänäki iltana...
 
Enni, minulla myös oli samanlaista ex-miehen kanssa. Noh, loppupelissä ei siinä toiminu muutkaan jutut seksin lisäksi.. Mutta itse arvotan nykyisin toimivaa seksielämää aika korkealle, toivottavasti miehesi kuitenkin suostuisi johonkin kompromissiin tai neuvoja/apua hankkimaan. Jos selittäisit kuinka surullinen olet tilanteeseen?
Itseäni harmittaa tää viikon kestänyt tuhruvuoto, jonka aikana en ole uskaltautunut seksihommiin. Toivottavasti loppuis pian tää tuhrutus!!
 
Mulla on halut ennallaan, aina ja koko ajan, mikään ei riitä. mä olen meistä se energisempi, ollut aina. :wink Meillä on toki 'seksi'-käsitteenä muuttanut muotoaan siinä kun on yhdessä 16+ vuotta jo tallattu :) sehän on niin paljon muutakin kuin yhdyntä.

sulla on Enni kyllä inhottava tilanne :/ voisko miehelläsi olla taustalla vähän niinkun jännitysoravanpyörä? harvoin - jännittää onnistuminen - ei pysty - harvemmin - jännittää lisää? tai voisko siellä olla taustalla joku sairaus, masis esimerkiksi, mikä vähentäis haluja? niinkun just niin et hän on siltä pohjalta tyytyväinen nykyiseen? tai voisko olla joku lääkitys mikä haittaisi? on kyllä vaikeaa jos hän ei näe sinun turhautumista. ootte kokeilleet muitakin juttuja kun vaan yhdyntään johtavaa seksiä? Mites se kun 7 pvä seksiä- joka pv viikon ajan vaikkei ensin tekiskään mieli. siinä sais kokemuksen miten kivalle se tuntuukaan ja halut herää itestään? (Me on tehty tää joskus kympin tienoilla kun oli viileämpi kausi menossa - meillä toimi :wink )
 
Fransesca; Olen kyllä selittänyt, pyytänyt, toivonut, kertonut, kaiken mitä vaan keksin, kuten sanoin. Hän sanoi, että ymmärtää ja tajuaa, mutta ei mahda itselleen mitään kun ei saa aikaiseksi. No nyt viimeisen kerran hän lupaa muuttaa asian, odottelen kuukauden, ei oo taaskaan tapahtunu mitään.nykyään kun edes sanon seksi, mies alkaa jo puhista että ei taas keskustella hän ei jaksa, aina jankutat vaan samaa. Mutta ei mitään tapahdu.

Sandybell; Ei ole sairauksia eikä lääkkeitä. Eikä elämässä tapahtunut mitään ikäviä asioita jne. Eikä itse suorituksessa ole mitään ongelmia, vaan siinä että sais ryhdyttyä siihen. Ei olla kokeiltu joka pvä tahtia, ei mies pidä lupaustaan edes siihen, että joka viikko. Kuinka ihmeessä saisin hänet tekemään mitään, kun jo kysyessä tulee heti pakit?! Myöhemmin, huomenna, viikonloppuna, eikä sitä koskaan tule.
 
Fransesca; Olen kyllä selittänyt, pyytänyt, toivonut, kertonut, kaiken mitä vaan keksin, kuten sanoin. Hän sanoi, että ymmärtää ja tajuaa, mutta ei mahda itselleen mitään kun ei saa aikaiseksi. No nyt viimeisen kerran hän lupaa muuttaa asian, odottelen kuukauden, ei oo taaskaan tapahtunu mitään.nykyään kun edes sanon seksi, mies alkaa jo puhista että ei taas keskustella hän ei jaksa, aina jankutat vaan samaa. Mutta ei mitään tapahdu.

Sandybell; Ei ole sairauksia eikä lääkkeitä. Eikä elämässä tapahtunut mitään ikäviä asioita jne. Eikä itse suorituksessa ole mitään ongelmia, vaan siinä että sais ryhdyttyä siihen. Ei olla kokeiltu joka pvä tahtia, ei mies pidä lupaustaan edes siihen, että joka viikko. Kuinka ihmeessä saisin hänet tekemään mitään, kun jo kysyessä tulee heti pakit?! Myöhemmin, huomenna, viikonloppuna, eikä sitä koskaan tule.

En tiiä ootko mitää sanonut tääl, mut harrasteleeko mies yksinään? Silläkin voi olla kovasti merkitystä.
 
Enni, tykkääkö sun mies yleensäkään seksistä? Eihän kaikki tykkää ja siinä voi olla se isoin ongelma... Exä ihan surutta suoraan sanoi mulle, että ennemmin vetää hauskaan ku mua panee. No sai sitten jäädä hanskaamaan keskenään, kun minä en ilman seksiä suostu elämään! Ei tohon oikeen ole muuta ratkaisua kuin ulkopuolinen apu, tai sit just joku päivittäin seksiä viikon ajan tms. Kurjaa, seksuaalisuus on kuitenkin iso osa ihmistä ja vaikuttaa myös itsetuntoon.
 
Kuulemma tykkää,ja vain miun kanssa. Eli ei ole siitäkään kyse, että haluais jonkun muun tai on kyllästynyt minuun. Yksin ei meillä harrasteta mitään, meidän mielestä se kuuluu sinkuille joilla ei ole seksiin kaveria.
 
Ootko Enni koittanut "helpottaisi mun raskausolojani"-korttia? ei tässä itelleni tuu kyllä ihan kauheesti mieleen kikkoja kun jos toinen ei suostu edes puhuun asiasta ja pakittaa jo ennen mitään. tietty kirjoittamalla saisit ainakin sanotuksi kaiken eikä siitä saisi aikaiseksi sotatilaa kun itsekseen lukisi. nähtäväksi jäisi olisko siittä hyötyä. tsemppiä :*
 
Kuulemma tykkää,ja vain miun kanssa. Eli ei ole siitäkään kyse, että haluais jonkun muun tai on kyllästynyt minuun. Yksin ei meillä harrasteta mitään, meidän mielestä se kuuluu sinkuille joilla ei ole seksiin kaveria.

Itsetyydytyshän ei ole välttämättä negatiivinen asia, päinvastoin voi innostaa sun miestäs ja tuoda kipinää. Tietty joillain menee yli sekin, mutta.. :)

No masturbointihan on normaaleissa määrin erittäin hyvä asia ja varmasti voi monilla edistää seksuaalisuutta.
 
Ja enni, tykkäys sille että jätit exäs vetää tumppuu yksinään..
 
Takaisin
Top