Seksi

Ehdin kanssa joitain viikkoja sitten säikähtää kun seksin jälkeen vatsa kramppasi melkein koko päivän tosi pahasti ja tuli myös sinä päivänä ihan vähän ruskeaa tuhrua (vain vessassa käydessä). Meni sitten ohi, pienintäkään vuotoa ei ole näkynyt enää moneen viikkoon eikä seksi ole enää aiheuttanut samanlaisia tuntemuksia.
 
Eipä oo kyl paljoo haluja näkyny täälläkää päin :sad001 pöh...pitäs ny yrittää tsempata vähä...
 
Himoisen ja puutteellisen alun jälkeen tääläki on hiljasta ko huopatossu tehtaalla..ei jaksa,väsyttää ihan vietävästi ja turvotusta. Tosi hottis olo,NOT!!
 
voi herranjestas toivon että nää mun himot säilyy läpi raskauden. Tai oikeastaan ei voi ees puhua himoista vaan ihan tajuton tunnelataus mieheen, suuri tunne joka leimahtaa ihan pikkuisesta täyteen liekkiin ja saa meidät kiehnäämään ,esim aamulla ei pääse sängystä pois ennen ihanaa aamurakkautta
 
Joko olette synnytyksen jälkeen uskaltaneet harrastaa seksiä? Miltä tuntui vai tuntuiko miltään?
Me kokeiltiin 2 vk synnytyksen jälkeen ja ei tuntunut kyllä oikein miltään :sad001 ei kyllä vieläkään oikein ja nyt on kohta 5 viikkoa synnytyksestä.
 
Viikko synnytyksestä teki mieli, mut ei se kyl kovin nautinnollista ollut, mut ei sattunut ja ei ollut paikat ihan löysänä, tunnottomuutta vain. Saa nähdä kauanko menee tunnon palautumiseen, mulla kans viitisen viikkoa synnytyksestä ja ei ole normaalia vielä seksi. Homma palannut kuitenkin edellistenkin synnytysten jälkeen normaaliksi, mut en vaan muista kauanko siinä meni :)
 
3 vko sektiosta varovasti. Ei sattunu. Nyt menee jo hyvin. Mulla nyt tosin ei paikat venyny niin paljoo varmaan mutta kyllä se eka kerta ehkä vähän väljältä tuntu..
 
Ehkä joskus jälkitarkastuksen jälkeen? Ei kyllä olisi aikaakaan sellaisiin...hyvä jos syödä ehtii.
 
Muistaakseni mulla meni esikoisen jälkeen kuukausia, ettei repeämästä tullut arpi kinnannut. Mutta tuntuma palasi, olisikohan ollut pari, kolme kuukautta.

Synnytyksestä kaksi viikkoa, en ole vielä uskaltanut. Olisi kyllä ihanaa olla aikuisten aikaa. :)
 
Täällä on alkanu kyllä itselläni mielessä olla jo asia mutten oo vielä uskaltanut edes haaveilla. Viimeksi se eka kerta oli tosiaan kuitenkin pettymys kun "liian"aikaseen kokeili eikä tuntunut yhtään miltään, ei miehestäkään kun tuuli vaan huulia heilutti kun paikat oli niin löysät vielä :hilarious::hilarious::hilarious:

Mieskin on kyllä alkanut hyrräämään tuossa korvan juuressa siihen malliin että tiiä siten pitäsikö uskaltaa kokeilla, en usko etä milläänlailla tosiaan sattuu, mutta lähinnä potuttaa lopettaa touhu kesken jos siitä ei vaan tuu mitään :sorry:
 
Synnytyksessä tehtiin välilihaleikkaus mutta silti olisi haluttanut. Kaksi viikkoa kun oli synnytyksestä takana niin kokeiltiin mutta ei päästy edes alottamaan kun teki kipeää. Ei ole muuten sattunut ollenkaan ja tuntuu että alakerta ois ihan ennallaan.

Nyt neljä ja puoli viikkoa synnytyksestä, enkä enää edes uskalla kokeilla, ei edes haluta. Tekee pahaa kun ei edes tunne itseään viehättäväksi ja mies joutuisi tyytymään "runneltuun" ja arpiseen alapäähän. Tunnetilatkin heittelee ihan laidasta laitaan ja olen muutamasti ukollekki huutanu että häipyy ja menee muitten matkaan että mä en edes halua enää. :confused:
 
Takaisin
Top