Ei ole,mies ei kuulemma itsekään tiedä. Hänen mielestä kaikki on hyvin. Minulla on aiemmissa suhteissa seksi toiminut, mutta joku muu osa ei. Sen takia olen päättänyt, että tämä on kuitenkin paljon parempi näin päin.
Keskustelua, asiallisesti ja nätisti, olen yrittänyt tuhansia kertoja. Johtaa riitaan, koska mies hermostuu, hän ei halua keskustella mistään vakavista asioista. Varsinkaan, jos ne liittyy häneen itseensä. Terapiaakin olen ehdottanut, ei lähde, koska hänellä ei ole mitään ongelmia. Turha miun sinne yksin olis mennä. Ärsyttää ja harmittaa vaan niin vietävästi, miksi vain mie oon se, joka tässä kärsii
Toisen ei tarvii tehdä mitään,mitä ei halua eikä huvita. Ja saa vielä huutaa ja tiuskia päälle. Toinen taas ei saa mitään, vaikka haluais ja tekis kaikkensa, että seksi toimisi. Edes kompromissiin mies ei ole suostunut. Tai siis kyllä hän suostuu ja lupaa, mutta ei koskaan pidä niitä. Ymmärrän, että aina ei huvita, mutta vois joskus edes kokeilla tai tehdä toisen mieliksi. Mie taas en saa ikinä mitä haluaisin,enkä sais ees valittaa siitä
Hmph!