Seksi raskauden aikana!

Mä joudun odottamaan... Miehellä selkä niin jumissa ettei voi kuvitellakaan mitään lantion liikkeitä. :sad001
 
Tekisi mieli kieltää "ei saa kertoo" kun ite pidättäydytään tällä hetkellä. Mulla seksi niin selvästi aiheuttaa supistuksia eikä ne ole mitään vatsan kovotteluja vaan tuskaa ja hikeä. Tosin ei nyt kipeänä ole tehnyt mielikään, tukehtuisin varmaan jo alkumetreillä.
 
Happy jos helpottaa niin tässä tuohon toiseen ketjuun postaamaa arjen inhorealismia tää varmaan helpottaa :
"Sain heti aamulla prostaglsndiini ruiskaisun mieheltä nyt supistaa aika kivasti, päteekö tähän nyt se kansanviisaus sillä se lähtee millä se on tullutkin ??? :) kivaa oli mutta esileikki oli tasoa ai sun alaselkään sattuu -joo- no mä voin auttaa - ah okei hyvä juttu- ai tälläinen hieronta- ähinää puhinaa- mitä sä teet- otan paidan pois kun tukehdun- odota ei onnistu sä oot liian lihava :) me ollaan tosi romanttisia heti aamusta... "



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä niiiiiin odotan että saisin seksiä!!! Edellisestä kerrasta on öö jotain 9kk. Mä en kyllä kohta enää kestä! Itse olisin ollut valmis sekstailemaankin mutta mies ei uskalla, pysty, kykene, mit lie...alku raskaudesta oli yhdyntäkielto vuotojen takia ja sit se vaan on jääny. Pakko myöntää että kateellisena olen näitä teidän juttuja täällä lukenu...itseänihän tässä vain kidutan näitä lukemalla ;-)
 
Ja minä parun jo yhen viikon takia! Pitää oikeesti valmistautua tulevaan, mulla on joskus tuo jälkivuoto kestänyt 6 viikkoa joten ei auta itkee pi***lin perään...
 
Keskiraskauden aikaan raskauskomplikaation jälkeen tuli synnytyssairaalalääkäriltä, terkkarilta ja neuvolalääkäriltä sama lausunto: yhdyntäkielto..Onneksi rakkautta osoitetaan muutoinkin kuin yhdynnällä ja kohtahan pikkuinen syntyykin niin kieltoon ei enää tarvetta :)
 
Takaisin
Top