Seksi lapsiperheessä

  • Ketjun aloittaja Hukannut
  • Aloituspäivämäärä
Minulla 3 lasta ja 3-4x viikossa on tavallista.
Vauvan syntymän jälkeen odottimme vain 2viikkoa 😂

Kun estrogeeni on matala silloin ihmisillä ei ole kiinnostusta petipuuhailun. Suosittelen testamaan, että onko matala.
 
Kiva kun löytyi tällainen keskustelu. Vähemmän kiva jos ainoa ratkaisu on seksi kalenterin mukaan. Kaipaan seksiä, mutta samalla ei mitään kiinnostusta tehdä aloitetta. Eikä puolisokaan sitä näytä tekevän. No saattaisihan se ennalta sovittu ja päätetty seksi olla ratkaisu siihen, mut näinköhän siinä tulee sitä fiilistä eikä väkisin vääntämistä. 😬
 
Jos sattui jäämään raskausajalta vadelmanlehtiteetä kaappiin niin sitä voi kokeilla nostamaan omaa halukkuutta, jos epäilee että imetys lamaa omaa estrogeenin tuotantoa. Ainakin minä huomasin muutoksen heti, ja se myös katosi melko heti kun tee loppui. Miehen halukkuuteen se nyt ei valitettavasti vaikuttanut. :rolling:
 
Heips! Täällä väännetään kohta itkua, kun molemmat lapset kotona ja ei löydy aikaa seksille. 😭 Illasta ois aikaa, kun he nukkuu mutta mä olen päivän päätteksi peli pois. Ollaan mietitty jo että veis poikaa hoitoon kun meillä molemmilla vapaa vaikka edes kolmeksi tunniksi ja hakisi sitten pois.

Pojalle on varattu 5pv viikossa, mutta on yleensä vaan kaksi max.3pv, koska me ei haluta viedä sillloin kun ollaan molemmat vanhemmat kotona.

Nyt vaan alkaa tuntua jo niin pahalta, kun toista ei saa, että tähän on keksittävä joku ratkaisu. Poika huomaa heti, jos lukittaudutaan vessaan vaikka laittais mitä ohjelmaa telkkarista tai jäden käteen.
 
Heips! Täällä väännetään kohta itkua, kun molemmat lapset kotona ja ei löydy aikaa seksille. 😭 Illasta ois aikaa, kun he nukkuu mutta mä olen päivän päätteksi peli pois. Ollaan mietitty jo että veis poikaa hoitoon kun meillä molemmilla vapaa vaikka edes kolmeksi tunniksi ja hakisi sitten pois.

Pojalle on varattu 5pv viikossa, mutta on yleensä vaan kaksi max.3pv, koska me ei haluta viedä sillloin kun ollaan molemmat vanhemmat kotona.

Nyt vaan alkaa tuntua jo niin pahalta, kun toista ei saa, että tähän on keksittävä joku ratkaisu. Poika huomaa heti, jos lukittaudutaan vessaan vaikka laittais mitä ohjelmaa telkkarista tai jäden käteen.
Lapsi hoitoon ja aikuisille hyvillä mielin omaa rauhaa! Ihanaa että teillä on tuollainen vaihtoehto, ehdottomasti otatte nyt käyttöön vain
 
Heips! Täällä väännetään kohta itkua, kun molemmat lapset kotona ja ei löydy aikaa seksille. 😭 Illasta ois aikaa, kun he nukkuu mutta mä olen päivän päätteksi peli pois. Ollaan mietitty jo että veis poikaa hoitoon kun meillä molemmilla vapaa vaikka edes kolmeksi tunniksi ja hakisi sitten pois.

Pojalle on varattu 5pv viikossa, mutta on yleensä vaan kaksi max.3pv, koska me ei haluta viedä sillloin kun ollaan molemmat vanhemmat kotona.

Nyt vaan alkaa tuntua jo niin pahalta, kun toista ei saa, että tähän on keksittävä joku ratkaisu. Poika huomaa heti, jos lukittaudutaan vessaan vaikka laittais mitä ohjelmaa telkkarista tai jäden käteen.
No mites olis herätyskello herättämään tuntia aikaisemmin? Meillä on joskus hyvin harvoin toiminut se et jos kumpikin on sattunut heräämään liian aikaisin päivään, ja sen sijaan et pyörii sängyssä yrittämässä torkahtaa vielä puoleksi tunniksi, onkin otettu mahdollisuudesta kaikki irti.

Joo, noi illat on hankalia. Oli meilläkin ihan hyvä yritys viime yönä, mut vauveli heräs tarvitsemaan äitiä joten se siitä hommasta. Unta palloon et jaksetaan alkavaan viikkoon. No, ens yönä uus yritys.
 
Synnytyksestä 9kk ja edelleen sattuu vähän. Paljon liukkaria kuluu. Varmaan estrogeeni matalalla. Haluja hieman.
 
Synnytyksestä 9kk ja edelleen sattuu vähän. Paljon liukkaria kuluu. Varmaan estrogeeni matalalla. Haluja hieman.
Voi harmi...
Ehkäpä voisit kääntyä asiassa neuvolan puoleen, laajasti ajatellen voisivat kuulua synnytyksen jälkitarkastuksessa esille tuleviin ongelmiin, toki hieman pitkittyneinä...
 
Heips! Täällä väännetään kohta itkua, kun molemmat lapset kotona ja ei löydy aikaa seksille. 😭 Illasta ois aikaa, kun he nukkuu mutta mä olen päivän päätteksi peli pois. Ollaan mietitty jo että veis poikaa hoitoon kun meillä molemmilla vapaa vaikka edes kolmeksi tunniksi ja hakisi sitten pois.

Pojalle on varattu 5pv viikossa, mutta on yleensä vaan kaksi max.3pv, koska me ei haluta viedä sillloin kun ollaan molemmat vanhemmat kotona.

Nyt vaan alkaa tuntua jo niin pahalta, kun toista ei saa, että tähän on keksittävä joku ratkaisu. Poika huomaa heti, jos lukittaudutaan vessaan vaikka laittais mitä ohjelmaa telkkarista tai jäden käteen.

Kyllä, ihan hyvällä omallatunnolla lapsi hoitoon ja vanhemmille yhteistä aikaa. Väsymys on kyllä tehokas halujen tappaja. Itsekin joskus päivällä voisi, jos saisi sen kahdenkeskisen hetken. Illalla ei sitten enää jaksakaan.

Niillä hormoneilla on kyllä uskomattoman iso vaikutus. Ainakin Emppunen90 nimimerkin huomio pätee täälläkin. Halut lisääntyi selvästi kun kierto alkoi pyöriä. 😄
 
Voi harmi...
Ehkäpä voisit kääntyä asiassa neuvolan puoleen, laajasti ajatellen voisivat kuulua synnytyksen jälkitarkastuksessa esille tuleviin ongelmiin, toki hieman pitkittyneinä...

Ei oo menkat alkanut vielä, luulin että normaalia vielä kuivuus - estrogeenin puute.. tiedän kyllä että mitä voidetta tähän voisi käyttää
 
Jos sattui jäämään raskausajalta vadelmanlehtiteetä kaappiin niin sitä voi kokeilla nostamaan omaa halukkuutta, jos epäilee että imetys lamaa omaa estrogeenin tuotantoa. Ainakin minä huomasin muutoksen heti, ja se myös katosi melko heti kun tee loppui. Miehen halukkuuteen se nyt ei valitettavasti vaikuttanut. :rolling:

Harmi kun menin antamaan loput teestä työkaverille jolla oli laskettu aika 5vk myöhemmin. Täytyy hakea lisää… Tavallaan haluaisin palauttaa meidän seksielämän entiselle tasolleen (vauva pian 5kk), mutta kun halut ihan nollassa. Miestä rassaa tilanne todella paljon, ja tuntuu että ymmärrys imetyksen ja väsymyksen aiheuttamaa haluttomuutta kohtaan on loppunut. Siitäpä sitten on hauska lähteä lämmittelemään tilannetta kun toinen on harmissaan ja sen takia etäinen 🙄 kai tää joskus helpottaa…
 
Harmi kun menin antamaan loput teestä työkaverille jolla oli laskettu aika 5vk myöhemmin. Täytyy hakea lisää… Tavallaan haluaisin palauttaa meidän seksielämän entiselle tasolleen (vauva pian 5kk), mutta kun halut ihan nollassa. Miestä rassaa tilanne todella paljon, ja tuntuu että ymmärrys imetyksen ja väsymyksen aiheuttamaa haluttomuutta kohtaan on loppunut. Siitäpä sitten on hauska lähteä lämmittelemään tilannetta kun toinen on harmissaan ja sen takia etäinen 🙄 kai tää joskus helpottaa…
Vadelmanlehtitee on auttanut minua kyllä, sain kierron käyntiin ja säännöllisemmäksi, vaikka imetän vielä 1v 4kk taaperoa. Suosittelen. Nythän voi vadelmanlehteä kerätä itsekin, toki puhtaalta paikalta ja tuoreita lehtiä, siitä sitten hauduttelemaan itselle juomia. 🌈
 
Vadelmanlehtitee on auttanut minua kyllä, sain kierron käyntiin ja säännöllisemmäksi, vaikka imetän vielä 1v 4kk taaperoa. Suosittelen. Nythän voi vadelmanlehteä kerätä itsekin, toki puhtaalta paikalta ja tuoreita lehtiä, siitä sitten hauduttelemaan itselle juomia. 🌈

Täytyy käydä kyykkimässä takapihan puskissa 😂 mulle laitettiin ehkäisykapseli huhtikuussa, mutta se oli kyllä käytössä jo ennen raskautta ja silloin sopi oikein hyvin. Laiton jälkeen tulleet yhdet lyhyet ja niukat kuukautiset (varmaan kapselin laitosta kun tuli 2vk sen jälkeen), ja sen jälkeen ei oo kuulunut.

Mulla myös yhdynnässä vähän tuntuu ikävältä jokin tuolla alakerrassa, kävin ihan gynelläkin tarkistuttamassa alkuviikosta ja kaikki on kuulemma niinkuin pitää ja kuulemma repeämät paikattu loistavasti (varmaan kun lääkäri teki leikkaussalissa istukan käsinirroituksen yhteydessä). En tiedä mikä siellä kiristää, mutta toivon että menee pian ohi
 
Kiva kun löytyi tällainen keskustelu. Vähemmän kiva jos ainoa ratkaisu on seksi kalenterin mukaan. Kaipaan seksiä, mutta samalla ei mitään kiinnostusta tehdä aloitetta. Eikä puolisokaan sitä näytä tekevän. No saattaisihan se ennalta sovittu ja päätetty seksi olla ratkaisu siihen, mut näinköhän siinä tulee sitä fiilistä eikä väkisin vääntämistä. 😬

Pakko tähän todeta, että kyllä se sieltä löytyy! Meillä miehen kanssa väsyneimpinä aikoina sovittiin, että pujahdetaan vain saman peiton alle halimaan ilman vaatteita. Enpä muista yhtään kertaa, ettei se olisi johtanut mihinkään. Usein sovitaan "treffit" illalle, mun varsinkin on saatava etukäteen varoitus, että jaksan tsempata itseni pysymään hereillä.

Toivottavasti mummoiässäkin vielä hormonut hyrräävät, olen todennut, että meidän spontaani seksi on mahdollista silloin. 😁
 
Meillä löyty ratkaisu kanssa ajan puutteeseen siitä että etukäteen sovittiin milloin valvon vähän pidempään, että voidaan olla yhdessä. Tää systeemi toimii nyt tosi hyvin ja vähän joudun minä tsempata että jaksan illasta, mutta onnellisia ja tyytyväisiä ollaan nyt tässä kohtaa. 😍
 
Takaisin
Top