Satakuntalaiset odottajat

Keskustelun 'Laskettu aika 2017' aloitti JW, 20 kesä 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. JW Aloittelija

Hei! Olisi mukava tietää, että onko paljon jo muitakin satakuntalaisia odottajia ja mitä teille kuuluu? Meille on esikoinen tulossa ja vauvakavereita vailla jos kaikki menee hyvin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. tirpana90 Tuttu foorumilla

Täällä ois yks :) Ja sama vika et lähipiirissä ei vauvoja oo :D
  3. Hulina Tuttu foorumilla Helmimammat 2017

Minä myös asun Satakunnassa ja LA on helmikuun alkupuolella. Esikoinen löytyy myös, hän on nyt 1,5v. :)
  4. Karhunvatukka Aloittelija

Täälläkin Satakuntalainen odottaja, la helmikuussa ja kotona ennestään 3 poikaa. :)
  5. Ekavauva17 Uusi käyttäjä

Täällä myös satakuntalainen. LA helmikuun lopussa, ehkä. Eka neuvola vasta tulossa :)
  6. Pauliina1988 Uusi käyttäjä

täällä ilmoittautuu myös yksi satakuntalainen :) LA tammikuussa. esikoinen tuloillaan :)
  7. Hanna74 Uusi käyttäjä

Täällä myös onnellinen odottaja.
    Esikoinen tulossa
  8. Pau! Rakastunut foorumiin Kesämammat 2017

Ilmottaudutaan mukaan ketjuun! :) LA tod.näk. kesäkuussa eli eka neuvola vasta tulossa. Toinen lapsukainen tulossa :)
  9. LATE 1981 Aloittelija Kesämammat 2017

Kävin tänään varhaisultrassa ja ajattelin ilmottautua mukaan ryhmään. LA on 8.6. Mulle on tulossa toinen lapsi, tosin esikoinen on jo 11-vuotias, aikaa on tovi siitä kun viimeksi olen näissä puuhissa ollut.
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Saajola Uusi käyttäjä

Satakuntalainen ilmottautuu LA on 12.3, olis nyt 6 lapsi tulonpäällä
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Hertta17 Tuttu foorumilla Maalismammat 2017

Täällä myös! La 30.3 ja neljäs lapsi ❤️
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. loora84 Naimisissa foorumin kanssa Marrasmammat 2017 Toukokuunmammat 2015

Täällä kans satakunnasta just plussattu ja laskettuaika marraskuulle.. :) jos kaikki hyvin menee niin kolmas lapsi meille siis tulossa..
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu