Samat vai eri oireet eri raskauksissa?

Oireet oli aika lailla samoja, mutta toisessa raskaudessa voimakkaampana. Eroavaisuutena se, että esikoisen odotuksessa hiukset rasvoittui nopeammin ja toisen odotuksessa hitaammin.
 
No oon nyt alkuvaiheessa vasta tästä nykyisestä raskaudesta mutta on ollut aivan erilainen kuin kaksi loppuun asti mennyttä raskautta jo nyt.. Kahdessa aikaisemmassa jossa lapsi on syntynyt on ollut heti jäätävä väsymys ja turvotus ja tissit kasvoi ja nännipihat olivat lautasen kokoiset ja en pystynyt mahallaan makaamaan alusta asti kun tuli niin kova paine vatsaan lisäksi jatkuvia menkkamaisia kipuja ja selkäsärkyä. Hiukset olivat rasvaiset ja naama kukki ja tuli heti mieliteko ja se oli appelsiini kaikissa muodoissa.. Ja pissatti jatkuvasti.. Tässä raskaudessa ei mitään muuta kuin hetkellinen unien todellisuuden tunne ja menkkakivut siinä kohtaa kun olisi menkkojen kuulunut tulla.. Olo on kuin ei olisi raskaana ollenkaan.. Kaksi edellistä ovat tyttöjä joten pieni toive elää jos tää vähäoireinen olis poika :angelic: nii ja tämä on mun 6 raskaus ja keskenmenneistä on ollut ja samanlaiset oireet kuin syntyneistä lapsista..
 
Oireet olivat pitkälti samat molemmissa raskauksissa. Ensimmäisessä raskaudessa ehkä hieman hankalampi kolmas kolmannes mitä toisessa raskaudessa oli. Molemmat poikia.
 
Mulla eka raskaus keskeytettiin, mutta silloin oli tosi voimakkaita alavatsakramppeja että piti ihan kaksinkerroin mennä, ja tissit olivat turvonneet ja tosi arat. Nyt toisessa raskaudessa alussa ei ollut minkäännäköisiä oireita, tissit vain hieman arat, mutta nyt loppuraskauteenkaan mennessä ei ole rinnat olleet turvonneet tai yhtään kasvaneet, eikä vastaavanlaisia kovia kramppeja ollut.
 
Mulla oli toisella paljon laimeammat oireet mitä ensimmäisessä, mistä syntyikin lapsi. Molemmissa kuitenkin havaittavissa.
 
Takaisin
Top