Samaistuuko kukaan? =D

No kyllä! Aivan loistava avautuminen! :grin

Eräs ystäväni lähetti tuon linkin minulle aiemmin päivällä ja totesinkin, että voisi aivan hyvin olla minun näppäimistöstä nelisen vuotta sitten! Raskausaikana yksikin tuttava kutsui minua läskiksi joka kerta kun tavattiin. Tosi hauskaa, kun muutenkin on turvonnut olo (eikä oikeastaan vain olo). :sad001
 
:laughing001
En itse voi vielä samastua noihin aivan täysin, kun on raskaus vielä niin alussa, mutta itsessäkin asuu pieni tuittupää, joten luulen ymmärtäväni noi fiilikset.

Mikä ihme siinäkin on, että pitää raskaana olevien koosta vihjailla? :violent001
 
Kyllä, voisi olla vaikka omasta suusta. Varsinkin mahan taputtelijat ja mukahauskat lässyttäjät ovat tulleet valitettavan tutuiksi :confused:
 
Mua vaan naurattaa tuo ihan äärimmäisen paljon, koska muistan tasan tarkkaan mitä paskaa raskausaika oli.... :D I feel you bro!

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulle tuli tosta jotenkin tosi hyvä mieli kun tajusin että ehken sittenkään ollu niin kamala raskaushirviö kun luulin! Ei mua **tuttanu noin paljoo kertaakaan! Eli mua vaan lähinnä naurattaa toi kirjotus ja nauratti myös noi asiat ja ihmisten suhtautuminen raskaana ollessa. Ainoo mikä otti oikeesti pahasti päähän oli ne jo 3 viikkoo ennen laskettua aikaa alkaneet päivittäiset "eikö se oo vieläkään syntyny?" -kyselyt!
 
Hymykuoppa, mulla oli ihan sama et mitä lähemmäs laskettuaika tuli kaikki koko ajan kysy "no joko, vieläkö oot yhtenä kappaleena?" Kai mä ny oisin kertonu jos olisin poksahtanu!
 
Ai kun sai hyvät naurut! Terapiaa. On niin pitänyt kipuilla ihmisten kohtelun vuoksi ihan tässä viime päivinäki. Jatkuvasti puututaan kaikkeen tekemiseen ja säänmukaiseen pukeutumiseen, niinkuin en osaisi enää itse arvioida mitä voin tehdä ja miten elää. Sitten vielä murjotetaan kun en anna kajota vatsaan...
 
Mä vasta toivon, mutta kyllä tohon osaa eläytyä oikein hyvin :D Mä en osaa kuvitella kirjoittavani tuota, mutta ajattelevani kyllä.
 
Jep, oon lukenu tuon monesti ja nauranut ääneen, kuinka totta voi olla!! :D itseä tosin naurattaa tuommoset hauskat möhömaha-kommentit, mutta olen kuullut raskauteni aikana enemmän ihan vakavaa arvostelua.. siis suoraan on tultu sanoo että joo kyllä sun naama on levenny. Ompa maha iso, et varmasti pysy kasassa heinäkuuhun asti. Sun perse on kasvanu, tyttö taitaa tulla! Ja nimesivät vielä lapsen Eemeliksi. S..tana. Niin ja ihan pakko vielä sanoa.. nuista hormooneista :grin JA perkele että ottaa pattiin kun mikään asia ei sais oikeasti ärsyttää!! Hormoonien vika!! Kerrompa teille nyt että olen valitettavasti ennen raskauttakin ollut semmonen ihminen joka nakkaa mandariinin lattialle jos siitä ei irtoa kuoret (jep oikeasti :grin:grin) niin kyllähän nyt minusta raskauden aikana on tullut tyyni seesteinen lehmä jota saa arvostella ja kommentoida ihan rauhassa, mutta hormoonit vaan laittaa vastaan.

Tämän viestiketjun tarkoitus ei vissiin ollut valittaa?
 
Kyllä tohon aika hyvin pysty samaistuun.. tosin mun mahaa ei taputeltu, onneks.. on niin kumma miten raskaana olevaa voi nimitellä miten vaan ja jos siitä suuttuu, niin syy on hormonien.. Näin kun muutenki on huono itsetunto niin ne läski huudot tuntu pahalta.. kerran yks työkaveri oli kyllä kiva kun asiakas sano mua raskausaikana läskiksi, sano asiakkaalle et ei se ole läski vaan raskaana.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Muiden mielestä näyttää vaan olevan luvallista haukkua raskaana olevia. Jotenkin se et sitä mahan kasvua ei voi estää tekee sen muka sallituks..iteki odotin silloin esikoista ja olin siitä innoissani ja masusta ylpeä, mut kyllä se silti loukkaa eikä sillä mitään tekemistä hormonien kanssa.

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullekki huomauteltu jatkuvasti perseen leviämisestä ja kuinka on turvonnu naama ja jalat. Viikkoja nyt 27.. ja anoppi joka kerta kysyy, että "mitä pullukka?" Paha mieli siitä tulee, kun on kuitenkin parhaansa tehnyt ettei paikat leviäis ja kun se kuuluu asiaan. Todella sopimatonta.. :sad001

Sent from my HTC Desire 500 using Vau Foorumi mobile app
 
Törkeetä tollanen ulkonäön nimittely vaikka sen sitten sanois kuinka vitsillä. Ite en tollasta hyväksyis vaan sais kyllä anoppi kuulla kunniansa.
 
Itse sain kanssa raskausaikana kuulla olevani vaikka ja minkä näköinen.. Nyt jälkikäteen vaan huvittaa mutta kyllä sillon tuli muutaman kerran itku kun loukkasi oikeesti. En ymmärrä miksi raskaanaolevia saa vapaasti arvostella kuka tahansa, palautetta ulkonäöstä tulee jokaiselta tapaamalta ihmiseltä.
 
Takaisin
Top