Oi kyllä.. no salmiakkia olen syönyt kohtuullisesti. Edellisessä raskaudessa söin salmiakkia ihan isolla kädellä.. oli oikein himo niihin.. mutta nyt kuluneiden vuosien aikaan on lakuista tullut suurin heikkouteni. ja nimenomaan vain ja ainoastaan ne pirkka pussin lakupalat!!
Mies plussan kunniaksi kävi ostamassa mun lempiherkkujani, Pirkan lakuja.. ja arvatkaa miten iso itku siitä syntyi.. :D eihän se reppana tiennyt että ei niitä saa syödä..
Nooh.. Lakuja tekis mieli ihan ä-lyt-tö-mäs-ti ja joka päivä ne kummittelee tuolla karkki kaapissa... se miehen kaunis ele, plussan kunniaksi ostettu lakupussi... :banghead:
Pari päivää sitten eksyin karkkikaapille ja otin pussin käteeni ja nuuhkuttelin pussia.. kunnolla kyynelehtien haistelin pitkin hengenvedoin sitä avaamatonta pussia, kun mies oli tullut keittiöön huomaamattani..
Ensin toinen oli ihan ihmeissään ja sitten repesi nauramaan .. repesin kyllä itsekin, kun tajusin tilanteen koomisuuden
Ripsarit poskilla nyyhkyttämässä yhtä lakupussia.. haha..
Mies vieläkin pyyteli anteeksi sitä, että sillon sen pussin meni ostamaan, kun ei tiennyt että ei saa syödä. Ja tietää miten paljon minä lakuja rakastan
Reilu puoli vuotta enää!!!! sitten mua ei pidättele mikään. ....