Salakavalasti? ilmaantuvat raskausarvet

tinttiäinen

Satasella mukana keskusteluissa
Miten helmimammojen nahKa venyy? Vai venyykö? On raskausarpia havaittavissa? Oletteko rasvanneet mahaa, selkää, rintoja ja pakaroita? Itse rasvailen (ihan perusvoiteella) aika epäsäännöllisesti (ainakin vielä) kun olen lukenut että arvet tulevat jos on tullakseen.
 

Innostunpas minäkin kirjoittelemaan vähän pitkästä aikaa :)! Täällä raskausarpia näkynyt selkeesti vain rinnoissa. Tuntuu, että ne ilmaantuivat jo tuolla loppukesästä ja tosiaan salakavalan nopeesti. Rinnat otti varmaankin silloin nopeimman kasvunpyrähkyksen. Vatsan reunamiin ilmaantunut lähinnä haaleempia jälkiä. Rasvaillut olen laiskemmanpuoleisesti, mutta välillä oon laittanut kylmäpuristettua kookosöljyä tai rypsiöljyä. Minulla on aamuisin tapana kuivaharjata iho kauttaaltaan. Masun ja rintojen kohdalta tietty varovaisemmin, mutta helpottaa kyllä kasvavan masunkin  hilseilyyn :)

ja niin, eipä minuakaan nuo arvet kyllä ainakaan vielä mitenkään häiritse. Jos ne jää niin sit ne on jäädäkseen muistoksi tästä elämänvaiheesta ;)
 
Vielä en ole mahassa arpia havainnut. Sen sijaan reisissä niitä oli jo ennen raskautta ja nyt rinnoissa ihan muutamia tosi haaleita arpia näkyy.

Mahaa olen rasvannut ihan perusvoiteella aina saunan jälkeen, eli muutaman kerran viikossa. Toivoisin kovasti, ettei mahan alueelle kovin kummoisia arpia tulisi tai ainakaan jäisi, mutta eihän niille mitään voi, jos tulee. Kuuluvat asiaan.
 
Minä oon rasvannut tai öljynnyt mahaa, kylkiä, reisiä ja rintoja aika tunnollisesti joka ilta. Mulla viilenevät ilmat kuivattaa ihon muutenkin, joten jo ihan senkin takia oon koittanut pitää säännöllisenä tuon rasvailun. Toistaiseksi ei näy mitään arpia,tosin mahakin on vielä aika onnettoman pieni :D viikkoja on 21+1 .
 
Ei vielä ilmaantunut tässä raskaudessa. Edellisellä kerralla ilmestyivät heti kun laskettu aika ohitettiin. Rasvailin päivittäin ihan Nivealla ja nyt aina suihkun/sainan jälkeen. Eipä niitä niin paljon tullut että häiritsisivät. Sisäreisiin muutama lyhyt, jenkkakahvoihin pari pientä ja navan alapuolelle useampi. Ei niitä enää oikeen huomaa, nopsaan haalistui. Rinnoissa haaleat arvet jo yläaste ajoista kun kasvoivat parissa vuodessa AA --> C. Nyt D.
 
Takaisin
Top