Salaisen mamma-agentin paluu - Ketju takaisin Salaisiin syyskuunmammoihin pyrkiville

No on ollut kyllä joo ihme ilma! Hirmu kuun auringonpaiste, kun auringossa ja suojasessa kohdassa oli. Mut tuuli teki kylmäksi ilman, jos oli varjossa. Koko päivän sain riisua ja pukea lainalastakin, joka meillä oli tänään puistossa mukana..

Ai säki olit minimami pk-seutulaisia! Enpä muistanutkaan!

Nyt pian rustailet viel ne viis viestii nii voit laittaa pyynnön takas ^_^

Joo kyllä! Täytyy yrittää nyt vielä tarinoida jotain! Mitäs arvon naiset on suunnitelleet juhannukseksi?

Kiva, että MiniMamikin on takas linjoilla :)

Täällä vietetään suht tylsää juhannusta..ei siis oikeestaan mitään normi viikonlopusta poikkeavaa..vähän tylsää, mut eipä voi mittään.

Mäki löysin tän ketjun pitkästä aikaa. Kivaa, et mini on tulossa takaisin :) Vielä rustaat sen yhen viestin!

Hei ihmiset!

Mä en tiedä pystynkö mä enää palaamaan salaisiin :( Meiltä tosiaan varastettiin läppärit ja mun puhelin. En muista enää salasanaani foorumille, ja sähköposti, jonka kanssa oon tänne aikanaan kirjautunut, ei ole enää olemassa. Nyt mulla on tämä uusi profiili, josta varmaan tunnistatte. Mut säännöt sanoo, että pitäis olla kirjautunut omaan ryhmään raskausaikana. Ja sit tietty perus 30 viestiä ja kuukausi mukana ennen kuin voi hakea salaisiin. Mitä luulette, voiskohan yp vähän kiertää näitä sääntöjä, jos useampi todistaa, mitä on tapahtunut?

No todellakin yritetään ylläpidolle nyt asiasta laitaa viestiä ja mahdollisimman moni, niin saadaan sut takas!

Saattashan se sähköpostin ja salasanan nollauski ehkä onnistua? Vai onkohan liian riski et kuka vaan vois tehä niin toisen profiilille?

Takaisin