"salainen" haave:tytto vai poika??

Pääasia et tuolla masussa nyt eloo olisi oikeesti ja terveenä syntyis.
Pieni semmonen tyttöolo on, mut ei niin vahvaa mitä esikoisesta oli poikaolo. Esikoista sanottiin vielä rakenneultrassa tytöks, mut en hetkeäkään uskonut siihen ja kuukauden päästä ultrassa paljastuikin et poika se on, niin kuin ite sanoin :)

Meillä mä oon selvästi nyt pojan kannalla, mies tytön. Toki ihan sama, kunhan nyt menisi kaikki kunnialla loppuun asti. Mut mulla on ihan koko ajan poikaolo. Ja olishan se kiva, jos ois pikku kalamies ja pikku lätkänpelaaja tolle miehelle kaveriks :P

Mun miehellä on ihan poikaolo, itelläni ei uskalla vielä tässä vaiheessa olla yhtään mitään oloja sen suhteen. Ois nyt ees joku tuolla...

Minä vähän ehkä toivon tyttöä, esikoistyttömme myös toivoo pikkusiskoa. Mies olettaa, että tyttö se on (mulla tosi tyttövoittoinen suku). Mutta musta tuntuu jostain syystä, että on poika. :D No ei auta kuin odotella rakenneultraa tiedon saamiseksi.

Esikoinen on tyttö niin tahtoisin minäkin monen muun tavalla samanmerkkisen kaveriksi. Jotenkin pelottaa ajatus pojasta, että osaisinko semmosta ees kasvattaa :o

Mies taas toivoo poikaa, että ois yksi molempia. Me kun tuskin kahta lasta enempää halutaan, vaikka eihän sitä tietty koskaan tiedä, miten se mieli muuttuu. Hedelmällistä ikää kun on vielä jäljellä ihan reippaasti ;)

Edit. Ei muuten haluttu esikoisen kanssa tietää sukupuolta. Alkuraskaudessa mulla oli vahva tyttöolo, mutta sain joka tuutista kuulla, miten vauvalla oli pojan sykkeet ja maha oli pojan muotonen niin olin jo asennoitunu poikaan. Toivoin kuitenkin koko aika tyttöä. Olipahan ihana ylläri, kun se sitten tyttö todella olikin! Vaikka tietysti poika olisi ollut aivan yhtä rakas. Mulle oli vaan tärkeää saada edes yksi tyttö.

Mielipidekysymys: Mulla oli ihan samat fiilikset edellisen raskauden aikana! Tyttö tuli ja mä yllätyin siitä onnellisesti. Seuraavalla kerralla mulle on ihan sama kumpi tulee, kun sain jo sen tyttären, josta haaveilin. Uskon kyllä, että olisin varmasti ollut ihan yhtä onnellinen pojasta... :)

Minä näin unta tyttövauvasta viime yönä. En ihan hahmottanut kyllä, oliko se just meidän vauva siinä, mutta josko se olikin enneuni. :) Mut silti, mulla on poikaolo, jos nyt edes mikään olo on. En taas tänään oikein saa kiinni ajatuksesta, että tuolla ketään kyydissä edes on :oops:

mulla on ennestään kaksi poikaa ja he on aivan ihania veijareita. tytöistä en tiedä mitään mitä nyt sen verran et ite oon tyttö, tai no nainen :D
mut jos ihan voi sanoa niin mä toivoisin kaksostytöt :)
mutta oon lähes varma että kolmas poika sieltä tulee ja tyttöjä tuskin tuleekaan mutta sekin on mulle ihan yhtä ok :) kyllä kolmannelle pojallekin on jo nimi mietitty ;)

Ketään meidän kolmesta lapsesta en ole halunnut tietää etukäteen kumpaa sukupuolta on. Ensimmäisen kohdalla anoppi hoki kokoajan lapsen olevan poika, joten ihan piruuttani toivoin tyttöä. Kaks seuraavaa aavistin heti alusta pojiksi ja poikia he ovatkin.

Nyt on niin omituinen olo, ettei osaa aavistella mitään. Mies toivoo tyttöä ja kyllä minäkin rupesin tyttöä toivomaan, kun miehen nimiehdituksen kuulin. Iltatähdelle ois minusta niin ihana antaa nimeksi Helmi.

Helmi sopis mahtavasti! Mut jos oliskin poika, olisko Helmeri mitä? :)

Ehkei sentään Helmeri ( ; Pojalle on myös nimiehdotus valmiina, mutta se ei millään tavalla kuvasta tuota iltatähteyttä. Meillä kun ikäeroa edelliseen tulee olemaan 10 vuotta, niin kyseessä todellakin on iltatähti. No jos nyt etenee loppuun saakka niin tärkein toive on kuitenkin terve lapsi. Aika helmee se on jokatapauksessa on tyttö taikka poika.

Mulla ja mun siskolla on 16 vuotta :D Siitä voi sanoa että ero tuntuu vieläkin mutta ei enää samala tavalla. Ja mun esikoiselle kävi "Helmerit" tossa nimiasiassa.. :smiley-angelic006Mutta se valikoitunu nimi on kiva ja jotenki sopiva, vaika ei olis muuten tullu kuuna päivänä mieleen..

Meillä oli ekalle nimivaihtoehdot valmiina jo kauan ennen syntymää ja hän sai nimen, jota olimme ajatelleet, mikäli tyttö tulee. Seuraavalle oli valmiina vain pojan nimi, koska olin niin varma odottavani poikaa. Pojasta piti tulla Ville. No kun hän syntyi, ei puhettakaan, että ois yhtään ollu Ville. Se nimi hylättiin heti kättelyssä. Kolmannelle ei ees mietitty sitte nimiä valmiiksi, jos käy samalla lailla.

Tänään tuossa saunan lauteilla ukkokullalle kerroin, että taitaapa sieltä tyttö tulla, jos tähän etovaan oloon perustuen luo ennustuksia edellisiin raskauksiin verraten. Siinäpä sitten keksiä täräytettiin Helmelle jo toinen ja kolmaskin nimi, joten paree tietenki olla tytttö. Vois olla pojalle vähä liika tyttömäiset nimet nuo valmiiks mietityt:wink

Parempi tulla nyt se tyttö sit :)
Meillä mies on jo maininnut nimiasioita, mutta mä olen jarrutellut. Mun ja mun sisarusten nimissä on sellanen "logiikka" jota mä haluaisin jatkaa, kuten mun siskokin jatkoi pojallensa. Siihen jos saadaan soviteltua sopiva nimiyhdistelmä, niin se riittää mulle, tuli tyttö tai poika :) Aion antaa miehelle tässä joustoa muun suhteen kyllä aika paljon :P

Mulla ois nimi kokonaisuudessaan tytölle ja etunimestä ollaankin miehen kanssa samaa mieltä, mutta mun toisen nimen ehdotukselle mies ei oo ainakaan vielä lämmenny. Tää nimi siis tulee kans ikäänkuin tietyllä logiikalla esikoisen nimen kanssa linjassa. Pojan nimi olikin esikoista oottaessakin vaikee keksiä eikä se oo yhtään helpottunu nytkään. En kyllä mitenkään aktiivisesti vielä nimeä mietikään, katotaan sitte loppuraskaudessa, jos kaikki menee hyvin sinne asti :)

Meillä on suvussa kaksosia ja olen aina miettinyt että sekin on tietty vaihtoehto että siellä olisi kaksi. Jotenkin toivon että jos tänne kaksoset suotaisiin niin mieluiten nyt kun sitten jos halutaan jossain vaiheessa toista. Sitten olisi jo kolme. Mutta tällä hetkellä pääasia on vaan että siellä nyt tällä kertaa olisi edes joku. Nimiä olen pyöritellyt varmaan siitä asti kun alettiin yrittämään ja jotenkin ei ole siihenkään tullut mitään varmuutta. Tytölle mulla on ollut iät ja ajat nimi valmiina, mutta mies ei sitä hyväksy. Pyhpah.

Kaksi poikaa ennestään, joten pieni toive tytöstä on takaraivossa. Ilolla otamme vastaan kyllä myös pojan :)

Nimenomaan Sannis ;) Ei tuota nimeä ollu itekkään tullu mietittyä, enkä aatellukkaan miettiä, mutta mies oli miettinyt ja ihastuin siihen nimeen het välittömästi.

Meillä esikoinen tulossa. Tässä vaiheessa on lähinnä se fiilis, että kunhan kaikki vaan menis hyvin ja syntyisi terve pienokainen, niin ei sukupuolella oo mitään väliä. Joskus paljon ennen raskautta toivoin ehkä tyttöä joskus tulevaksi, mutta nyt tuntuu, että kumpi vain :Heartred

Takaisin