"salainen" haave:tytto vai poika??

Osallistunpa minäkin tähän.. Tavallaan toivoisin toista poikaa, jotta esikoispoika saisi leikkikaverin. Silti huomaan kovasti miettiväni myös tyttöjuttuja, joten kyllä tyttökin on tervetullut. Haaveilen myös tyttö ja poika kaksosista

Ei sen kummempaa toivetta kumpaankaan suuntaan. Kuulin ekaa kertaa nyt tuosta kiinalaisesta syntymäkalenterista ja katsoin mitä se näyttäis. En menis ihan sen tuloksesta takuuseen kun ainakin esikoisen kohdalla näyttää pieleen. Haluan kuitenkin ultrassa tietää sukupuolen, en vaatteiden tai muiden hankintojen takia, vaan siksi että mun on helpompi tutustua vauvaan raskausaikana kun tiedän hänestä jotain muutakin kuin minkä verran potkii. Olisihan se yllätys kiva kokea synnytyssalissa vasta, mutta en minä malttaisi sinne asti odottaa. Kaikki eivät kyllä ultrassa sukupuoltaan ilmoita eikä me maksulliseen ultraan pelkästään sukupuolen takia lähdetä, että saas nähdä miten käy.

Meillä on jo ennestään poika ja tyttö. Ei ole nyt sukupuolen suhteen toiveita, mutta sellainen olo, että toinen tyttö olis tulossa. :)

Minulle ei ole oikeastaan väliä. Tämä kun on ensimmäinen, niin kumpikin sukupuoli käy :) mutta kyllä sitä miettii, että kumpihan siellä mahtaa olla kasvamassa!

Mä toivon enemmän poikaa. Tottakai pieni prinsessa on ihan yhtä tervetullut, mut mä "näen" jotenkin nyt tän enemmän poikana. En tiedä varsinaisesti mistä johtuu, mut pähkäilin yks päivä tota, että mun mummo, äiti ja isosisko on kaikki saaneet esikoisina pojan. Samoin anopilla kolme poikaa, ja niillä sit esikoispojalla kaksi poikaa. :laughing002

Lähisuvussa yhteensä (sekä mulla että miehen puolella) vaan 3 lasta tyttöjä. Eli alan jo kohta olettaakin tän olevan poika :smiley-bounce012 Mut oishan se ihanaa niitä mekkojakin pienelle pukea :love7

Me on haluttu tietää molemmissa edellisissä raskauksissa sukupuoli ja niin halutaan tietää nytkin :) Vastteita kyllä löytyu ennestään molemmille, mutta on vaan kiva tietää kumpi on tulossa :)

Toi kiinalainen kalenteri näyttää mulle kyllä tyttöä :rolleyes:

No, tulee kumpi tulee. Tuskin maltetaan olla ultrassa kyselemättä sukupuolta, jos sinne asti päästään...

Minä toivoisin poikaa, esikolle rymykaveri...mutta on se tyttö ihan yhtä <3
kiinalaisen mukaan tyttö tulis...esikon kohalla piti paikkaansa :)

Muistittehan käyttää kuukalenterin mukaista ikää kalenteria katsoessa? Eli yleensä vuosi enemmän kuin normaalia ikää laskiessa. Paljon olen kuullut myös juttuja, että olisi pitänyt paikkansa.

Meillä on poika ennestään, joten olisi se tyttö kyllä ihana... mutta pojat taas on niin helppoja! :D Kiinalainen kalenteri veikkaa tyttöä :)

No mä nyt ensin toivon että ylipäätään oon oikeesti raskaana eikä oo joku tuulimuna, mut jos siis kaikki menee hyvin niin itellä on ollut vähän tunne tytöstä ja kiinalaisen kalenterin mielipide on kans tyttö. Se piti esikoisesta ainakin paikkansa.

Mulla oli muuten esikoisesta poikafiilis, mutta tyttö tuli! Ei ollu se äidinvaisto ihan parhaassa terässä..

Salaa toivoisin poikaa, olisi kiva vähän tasoittaa tätä akkavaltaa :D Mutta meillä on nyt tullut kolme tyttöä (yksi enkelityttö oli välissä) niin vaikea kuvitella että tulisi poika nyttenkään :) Mutta olisi niin täydellistä jos tämä sintti olisi poika, sitten olisi kaksi kumpaakin. Mutta kunhan pieni vain pysyy matkassa ja hengissä niin olen onnellinen ♡

Minä toivoisin poikaa,mutta on jotenki sellainen kutina että tulisikin tyttö:happy: kuukalenteri näytti myös tyttöä ja kumpi vaan passaa tietysti :Heartred

Poikahan se jo on, että tokkiisa tyttö ois kiva. Mut toisaalta poijat tuntuu olevan helepompia. Ihan murkkuiässäkin :bounce(näin vuosien lastensuojelukokemuksella) Ensimmäisen kohdalla mies totesi vitsinä aikanaan, ett jos on tyttö niin voisi panna myntiin kun ei tytön kanssa osaa olla. Nyt kuulostaa kuitenkin tyttöä ehkä enemmän toivovan.

Sen kiinalaisen kalenterin mukaan pitäs tulla poika... Edellinen ois pitäny olla tyttö, joten jos nyttennii juuri se toinen
muoks* kylläpä se pitikin paikkansa edelliskerran ku muisti sen iän laittaa kiinalaisittain myös eli silloin poika ja nyt poika

Muokattu viimeksi:
Eipä sillä väliä ole kumpi se olisi (ensimmäinen tulossa) mutta jos valita pitäisi niin tyttö. Ihan siksi että saisin ostella sille kaikenlaisia ällösöpöjä vaaleanpunaisia juttuja. :p Niin ja aivan ihana eräältä sukulaiselta napattu nimikin olis jo tytölle kiikarissa...

Mä oon aina nähnyt itteni poikien äitinä, en tiä mks :D tai ehkä en pidä itteeni semmosena mekkojen ostajana ja pompuloiden laittajjana. Vaikka en kuitenkaan mikään poikatyttö oo ikinä ollut. Kai mä ajattelen et me naiset vaan ollaan vaikeita :D Ja ehkä näin isolla ikäerolla samaa sukupuolta olevat touhuisivat enemmän yhdess. Mun veli on mua 6v vanhempi eikä meistä kyllä toisillemme seuraa ollut ennen aikuisikää. Tietoisesti olemme kuitenkin isomman ikäeron halunneet, joten tottakai molemmat ovat tervetulleita! Tytön kanssahan sitä saatais löytää itsestään ihan uusia puolia :D

Mä en oikein tiiä kumpaa mä toivon, mulle on enemmänkin tärkempää, että lapsi on terve.

Täällä toivotaan myös tervettä ihmislasta. Ei siis o paljoo vaatimuksia ;)

Mulle on ihan sama kumpi tulee. Olisi kiva saada tyttö, kun esikoinenkin on tyttö. Ja sisaruksille tulee vain reilu vuosi ikäeroa, mutta sitten taas poikakin olis kiva kun on jo tyttö. Ja mies on niin jääkiekkoilija henkeen ja vereen, niin sais pienen lätkäjätkän ;) eli kumpi vaan sopii :)

Takaisin