"salainen" haave:tytto vai poika??

DarkMimosa

Puuhakas puhuja
Kumpaa toivoisit jos saisit paattaa?

Ma myonnan et melkein haluisin viela yhden tyton :) mulla siis molempia jo kaksi kpl eli sikali ei ole vali kumpi tulee mut sisimmassani se tytto ois haaveissa.

Mä toivon kanssa tyttöä, näiden kahden jatkoksi. Jotenkin ajatus pojasta kauhistuttaa :-D Enhän mä osaisi poikia ees hoitaa...

Voipi olla, mut enhän mä osaa pestä edes niitten vehkeitä :D

Mulle ei oikeastaan ole niin väliä, kumpikin käy :). Tosin mies on sanonut toivovansa poikaa niin vastapainoksi sanoin toivovani tyttöä...

Mä oon melko varma että meille tulee tyttö! Poika löytyy ennestään, kaikki tutut, kaverit ja sukulaiset saa poikia... Pakko jonkun on tyttö saada!:grin Mutta ihan yhtä onnellinen olen, tuli tyttö tai poika :Heartred

Mä toivon tyttöä, koska poika meillä jo on. :)

Mä toivon jostain syystä tyttöä... tyttöjen nimiä oon miettiny jo koko sen ajan kun on ollu vauvakuumetta ja jotenki asennoitunu tyttöön :D poikakin käy, on tää sen verran hartaasti toivottu pieni <3

Musta olis sen takia tyttö kiva ku on jo tyttö, niin olis sitte siskoseuraa.. Ite toivoin kovasti siskoa pienenä.. Toivon et tulis useampia lapsia vielä niin ehtis niitä poikiaki sitte.. Mutta "itselle" kumpikin on yhtä tervetullut jos nyt unohdan esikon mahdolliset toiveet :D

Tytön tullessa meillä tulee olemaan hirveen vaikee keksiä nimeä. Viimekskin oli kauheeta vääntöä nimen suhteen. Pojan nimi ois valmiina.

Tyttöä toivotaan, mutta kyllä jo olen täysin varma ettei meille suoda kuin poikia.

Minulle ei ole kai niin väliä kumpi tulee, kun tyttö ja poika löytyy jo ennestään :) Mies toivoisi toista poikaa :) Olenko hupsu jos uskon vaun kiinalaisern syntymäkalenteriin? Se ennustaa meille poikaa :D

Mulla ei ainakaa edellisten kaa pitany paikkaa kiinalainen kalenteri :D kaikista anto vaaran, pitas varmaa kayda tutkii mita se tal kertaa nayttaa ni tietaa et on just se toinen ;)

Mä kävin kans tota kiinalaista syntymäkalenteria ja nappiin meni esikon ja keskenmenneen suhteen. Nyt veikkais tyttöä. :)

Oon kuullu et toi ois pitäny tosi monen kaverin kohdalla paikkansa. Meille veikkaa tyttöä

Meillä tuo kiinalainen piti molempien kohdalla paikkaansa :) Nyt ennustaa poikaa, nähtäväksi jää miten käy. Se ennustus olis ainakin miehen mieleen :D

Ennen toivoin poikaa nyt ehkä enemmän tyttöä :) kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö olisi tulossa. Pääasia kuitenkin että vauva on terve ja pääsee syliin asti <3

Takaisin