"salainen" haave:tytto vai poika??

Kunpa itselle osuisi ultraaja, joka suostuu katsomaan sukupuolen ja antamaan vastauksen (tiedän, etteo se ole 100% varma). Mutta haluan edes suunnilleen olla varma. Vaikka kuinka mennään neutraali linjalla, niin onhan se kuitenkin vaatteita yms ostaa ehkä vähän sukupuoltaki ajatellen.. :)

Helmi0915 täällä on sama tilanne, en oo sukupuolta halunnut tietää etukäteen enkä siis nytkään. En oo aikasemmin käynyt edes seulonnoissa, mutta nyt kahden keskenmenon jälkeen ja kun edellisellä oli trisomia, menin istukkanäytteen otattamaan. Sukupuolihan siinä testissä myös selvis varmasti, mut en siis halua tietää.

Mua kiinnostaa, et miksi joku haluaa kovastikin sukupuolen tietää etukäteen? Tai ootteko ajatelleet, että jos lapsi ei olekaan terve? Siis kun monesti sanotaan, että ei väliä onko tyttö vai poika, kunhan on terve. Ja sori kyselen näitä, oon vaan ite kelaillut näitä aika paljon...

Mä haluan tietää sukupuolen ihan silkasta mielenkiinnosta. Lisäksi hankintoja on helpompi tehdä ja kyllähän sukupuoli tekee tästä vauvasta "jonkun".. minun mielestäni :)

Mä en noista vanhemmista lapsista tiennyt sukupuolta.
Tulokas on mun nykyiselle miehelle ensimmäinen ja hän halusi tietää sukupuolen. Itse en pahemmin luota noihin ultrassa nähtyihin sukupuoliveikkauksiin, mutta me käytiin istukkanäytteessä ja silloin päätettiin kysyä kun tulos 100% varma. Myönnyin siis miehen tahtoon, eikä se nyt ole haitannut kun sukupuoli jo tiedetään :-) ja miehen perustelu halulle tietää, oli ainoastaan että on helpompi tehdä hankintoja.

Tuota "ei sukupuolella niin väliä, kunhan on terve" mietin paljonkin np-ultran jälkeen. Meille olisi ollut ihan yhtä tervetullut down-lapsi kuin kromosomeiltaan normaali. Halusimme tietää mahdollisista poikkeamista etukäteen, jotta mahdolliset rakenteelliset viat olisi olleet jo tiedossa ja osattu varautua esim. Leikkaukseen.

Mulla sama kun aBulla, helpompi alkaa valmistautuun ja miettiin kaikkia nimijuttuja.Oon kaikista kolmesta tiennyt etukäteen ja haluaisin tietää tästäkin:).3 pojan jälkeen tyttö olisi hyvin toivottu mutta ei ole mitään poikaakaan vastaan,toisaalta se olis jopa ehkä helpompaa:).Tulee kumpi on tullakseen.

Meillä on sekä tyttö, että poika, joten sinällään ei ole väliä sukupuolella, mutta kerran kaksi on tarjolla yhtä aikaa, salaa toivon, että siellä olisi molemmat :D olen sen verran utelias, että en jätä kyllä rakenneultrassa kysymättä! Jos on sama lääkäri, kun np-ultrassa, kertoo varmasti, jos näkee. Olisi jo viimeksi omien sanojensa mukaan kertonut, jos olisi nähnyt :)

Kulunut mantra "kunhan on terve" sopii yllättäen meillekin, mutta kellepä ei? :D
Aiotaan sukupuoli kyllä silkasta uteliaisuudesta rakenneultrassa kysyä, jos se vain on nähtävissä, mutta ei aiota tehdä sen perusteella mitään hankintoja.

Miehen vanhemmilla on ennestään kuusi lastenlasta, joista vain yksi on tyttö, joten toinen tyttö voisi olla sopivasti sekottamassa pakkaa. Toisaalta poika sopisi varmasti porukkaan ja plussana saatais sitten vaatteita yms pojalle. Vaikka meille nyt ei niin väliä ole minkävärisessä potkarissa vauva on arkena, kunhan se on mukava ja käytännöllinen.

Minustakin tuntuu, että poika on tulossa. Tyttöä toivon esikoistytölle kaveriksi. Viimeksi haluttiin tietää sukupuoli rakenneultrassa. Tällä kertaa olisi hauska mennä niin, että sukupuolen saa tietää vasta synnytyksen jälkeen. Varmaan enempää lapsia kun ei ole tulossa, joten olisi hauska kokea siinä mielessä erilainen raskaus ja synnytys kuin viimeksi.

Mä en haluis ehkä tietää sukupuolta ennen syntymää, sais jännittää loppuun asti. Ainoastaan vaateasioiden takia haluaisin tietää. Vois luopua jo kaikista vaaleanpunaisista vaatteista ja mekoista yms., jos onkin poika tulossa. Niitä tyttöjen vaatteita sattuu olemaan niin älyttömän paljon... Mutta kun se ultraajan arvaus ei välttämättä pidäkään paikkaansa, niin uskaltaako mistään kuitenkaan luopua? Eli ihan hyödytöntä varmaan kysyäkään...

Miehelle ei kuulemma ole mitään väliä tiedetäänkö vai ei, eli siis yksinkertaisesti halutaan tietää! :grin Jos vaan on silloin rakenteessa mahdollista selvittää/nähdä. Alkuraskaudessa oli toosi vahva poikaolo, sittemmin se muttui vahvaksi tyttökannaksi ja nyt taas.. en osaa enää yhtään aavistella :)

Mulla vaihtelee myöskin tuo tyttö/poikaolo ihan päivittäin.
Tänä vuonna on viidelle kaverille syntynyt tai on pian syntymässä poikavauva, joten todennäköisyydet lienevät tytön puolella! Tai sitten meidän kaveriporukka tekee vaan poikia :D

Munkin kaveriporukassa syntyy tänä vuonna läjä tyttöjä. Oon niin utelias, että siksi pakko saada tietää sukupuoli. Tää odottelu on jo tarpeeksi tuskaa. Haluan myös päästä ostaan vaatteita ja muuta sälää. Lähinnä oon vaan pinkkejä juttuja katsellut, saa nähä jääkö sen väriset kauppaan :)

Jännä muuten tuo "olo", mullakin on alusta asti ollu ihan tyttöolo, mutta luulen, että johtuu vanhan kansan uskomuksista. Kotidopplerilla syke on ollut yli 150, oon saanu takas murrosiän iho-ongelmat ja kiinalainen synnytyskalenteri veikkaa tyttöä. Katsoin tosin ihan normaalin kalenterin iän enkä oo tarkistanu muuttuisko se. Ehkä tuliskin poikaolo :D

Mä oon pihalla näiden merkkien kanssa.. tytöstä oli "selvät poikasykkeet" mitä neuvolassa aina mainostettiin, iho ja hiukset oli loistokunnossa mutta olo kaamea. Linea negraa ei ollu. Nyt on kans rauhallinen syke mut iho ja hiukset kaameat ja olo hyvä... ja linea negra ilmesty. Näin unta tytöstä mut jos nämä "merkit" määräytyy sukupuolen eikä vaan sen kertausen raskauden mukaan niin sit on varmaan poika nyt, kerran hommat menee päinvastoin. Toivottavasti ultrassa näkyy :)

Mulla on poikaolo ja kaveritkin sanoo et niillä on poikafiilis :) yx kaveri oli nähny musta poikavauva unen jo ennen kun tiesi koko asiasta ja se on nähny oikeesti enneunia :D kiinalaisen syntymäkalenterin mukaa poika. Terkka veikkas poikaa. Että saas nähdä mitä parin viikon päästä sitten selviää.

Mulle tuo mies on nyt istuttanut päähän ajatuksen siitä, kuinka se on poika. Ja nyt en osaa odottaa ultrassa, kuin että poika on.. Mutta ei kyllä vieläkään perustu "omaan oloon", vaan hän on vaan niin varma :D

Täällä ei niin salaisena haaveena että tyttö tulisi. Molempien suvussa paljon poikia niin myös suku toivoo kovasti tyttöä. Toki tulevat isoveljet toivovat pikkuveljeä seuraksi :) miehellä ja minulla jotenkin tyttöolo. Viime yönä näinkin unta että pieni tyttö syntyi meille. Katsotaan pitääkö unet paikkaansa :)

Takaisin