Saitko vauvan mukaan heräämöön?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Te, jotka olette joutuneet synnytyksen jälkeen heräämöön (sektion tai jonkin toimenpiteen takia), saitteko vauvan mukaan sinne?

Itse en saanut kummallakaan kerralla vauvaa mukaan heräämöön sektion jälkeen.:sad001 Ensimmäisellä kerralla vauva meni lastenosastolle haukkaamaan happea ja toisella kerralla jouduin itse valvontaheräämöön, joka ei ollut perheheräämö.
 
Kaavinnan vuoksi menin heräämöön ja en saanut vauvaa mukaan. Mies oli ihan paniikissa, että olenko kunnossa kun moneen tuntiin ei kuultu mitään toisistamme.
 
Vauva kävi heräämössä. Täällä mulle on aina selitelty, ettei kuulu käytäntöön saada vauvaa sinne. Vaikka sitten kai osa saanutkin. Mulle se pieni hetki ei ole ollut niin justiinsa...
 
En saanut, mutta ei se silloin haitannut. Olin niin väsynyt ja pökertynyt, että en osannut edes ajatella koko asiaa, enpä olisi ollut kunnossa hoitamaan vauvaa. Yritin lähinnä nukkua heräämössä. Imetys lähti tästä erossa olosta huolimatta hyvin käyntiin, ja muutenkin koen juuri oikeaksi ratkaisuksi sen, että sain levätä muutaman tunnin sektion jälkeen ennen kuin aloin hoitamaan vauvaani.
 
Esikoinen syntyi sektiolla. Ensimmäiseksi meni kai happikaappiin (tai sitten lämpökaappiin, muistikuvat on vähän haperot). Sieltä tuotiin heräämöön punnitusten ja muiden tarkistusten kautta.
 
Takaisin
Top