Saitko nukuttua synnärillä?

Omaa nukkumistani häiritsi huonetoverien kuorsaaminen, oman vauvani kanssa eri aikaan hereillä oleva huonetoverin vauva ja henkilökunta, tuntui että aina kun yritin nukkua minua tai toista äitiä käytiin katsomassa ja mitattiin esim. verenpainetta tai muuta. Sitten kun viimeisen yön sain olla huoneessa ilman huonekaveria, sain nukuttua jo paljon paremmin.:shy:
 
Esikoisen kanssa sain nukuttua oikein hyvin. Oltiin perhehuoneessa koko perhe, mies piti vauvaa silloin kun minä nukuin ja toisinpäin. Toisen lapsen kanssa olin yksin sen yön mikä sairaalassa vietettiin, koska koronasäädösten takia ei saanut isä jäädä sairaalalle. Silloin ei kieltämättä tullut nukuttua juuri yhtään. Puhelimessakin on joku video, missä olen kuvannut nukkuvaa vauvaa ja taustalla jumputtaa joku espanjankielinen musiikki. En muista koko tilanteesta mitään, taisin yrittää katsoa telkkaria kun en uskaltanut nukkua... :wacky: Muistaakseni aamuyösti nukuin pari tuntia jonkinlaista koiranunta.
 
Oltiin perhehuoneessa ja saimme nukuttua vain, kun hoitajat ottivat vauvan yöksi. Pikkumies oli tosi levoton.
 
Kokemusta kolmesta lapsesta. En muista että olisin juuri nukkunut, ehkä torkkunut ennemminkin. Ei siksi että olisi varsinaisesti häirinnyt mikään, vaan hormoonit pitivät hereillä ja skarppina. Keskimmäisen lapsen annoin muistaakseni hoitajille muutamaksi tunniksi, kun olin valvonut aivan liikaa. Silloin nukuin. Äkkiä nuo muistikuvat kyllä haalistuu...
 
Takaisin
Top