Sairastelua raskausaikana.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hoo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hoo

Vauhtiin päässyt keskustelija
Heips.
Siinä kävi nyt niin että on hirvee flunssa päällä. Ja jotenkin avuton olo. Ennen join finrexinit ja käytin nenäsuhketta että sai tukkoisuuden auki yms. mutta nyt tuntuu ettei mitään voi käyttää raskauden aikana. Eniten ärsyttää tämä tukkoinen olo. [&:][&o]
Onko hyvä neuvoja flunssan hoitoon.
Tai onko muita tauteja liikkeellä?

Heippa!

Ootko kokeillu sitä nenäkannua,jota voi ostaa apteekista? Mulla ainakin auttaa paljon! Ja se huuhtelu ei oo ollenkaan kurjan tuntuista,vaikka luulis.Samoin oon höyryttäny itteeni kylppärin lavuaarin päällä pyyhe pään yli heitettynä.Panadol auttaa myös jonkun verran ja kannattaapi kysyä apteekista,on niitä nenäsumutteita joita saa käyttää!

Paranemisia!

En oo ikinä koittanu sitä nenäkannua. Vois vaikka mennä hakeen sellasen. Tänään ollu niin hirvee olo että oon vaan maannu sängyssä. Jos huomenna jaksais apteekkiin. Koitin apteekin sivuilta kattella eri lääkkeitä. Sieltä en ainakaan nenäsuhkeita löytänyt yhtään mitä voisi käyttää.
Panadolia oon ottanu, tukkosuuteen se vaan ei valitettavasti auta.

Paipapu kiitos neuvoista. [:)]

Itse olen kayttanyt vaan ihan suolaliuosta suihkeena, mulla on ainakin auttanut ja henki on kulkenut paremmin. :)

Kiitoksia neuvoista. Ehkä niistä on myös jatkossa hyötyä muille. Tai toivottavasti kukaan ei sairastu!!
Mun piti loppujen lopuks mennä ihan lääkäriin: poskiontelotulehdus. Luulin jo että olis paranemaan päin mutta tänään kurkku tod.kipee ja ääntä ei tule.
Ei jaksais enään tätä kaameaa oloa.

Mä liputan nenäkannun (sarvikuonon) puolesta... kun vaan oikein käyttää, se antaa taivaallisen olon, kun ei ole röörit tukossa. Sitä suositellaan siitepöyallergiaan myös. [:)]

Nenähuuhtelu kannu on upea keksintö, huuhtelun jälkeen olo on raikas ja henki kulkee :) Voin kokemuksella sanoa, ettei nenäsuihkeita voi edes verrata kannun tuomaan hyötyyn :) Allergisena en enää tulisi toimeen ilman kannua.

Panadolia saa raskaanakin käyttää (jokainen varmaan tiesikin) ja ainakin Flixonase- nimistä suihketta (en muista, oliko tuo nyt allergian hoitoon tarkoitettu vai miten).

mun pitäs varmaa ostaa se nenähuuhtelu kannu ku ei mee räkätauti ohi ei sitte millään!

Itselläni kans röörit niin tukossa että herään aamuyöllä enkä saa nukutuksi. Itsekin varmaan pitäisi apteekkiin lähteä neuvoa kyselemään, mutta tuntuu ettei meinaa jaksaa edes roskia viedä [:(]

Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa... toivottavasti.

Tuolta saa kätevästi tilattua kannun ---> http://www.allergiakauppa.fi/sarvikuono__nenähuuhtelukannu_pr_000035.html :)

Kyllä noita sarvikuonoja ihan lähiapteekistakin saa. Itselleni siitä on ollut apua, kun on ollut taipumusta poskiontelontulehduksiin. Oloa saa vähintään helpotettua, ja saattaa tuo joskus tulehduksen parantaakin.

Hemuli74, saa kyllä, joskaan ei kaikista. Kunhan nyt heitin tuon linkin :D

neuvolassa muutes sanottiin että jälkitaudit voi tulla tässä tilassa helpommin kun yleensä, nyt jännittääkin että mitäs nyt kun kuume nousi, vaikka edellisestä flunssasta on aikaa vasta n. viikko :/

toivottavasti ei nyt mitään suurempia. menee vaan hermot tähän sairasteluun.

Takaisin