Sairaalakassi

Näitä on kiva lueskella, itelläkin oli aikoinaan kunnon lista tavaroista ja iso kassi mulla synnärillä olikin [:)] Tosin kaikki "ajanvietteet" eli kirjat ym oli mulla ihan turhaan mukana, vauvanhoidossa se aika meni ja kun vauva nukkui niin äitikin nukkui. Mies lueskeli päivän lehteä salissa, mäkin yritin mutta ei se oikein edistynyt.

Mulla oli mukana sporttijuomapullo (siis semmoinen jumppatunneilla käytettävä) mistä oli tosi helppo juoda vettä salissa ollessa. Varsinkin lopussa kun oli epiduraalipiuhoissa eikä päässyt paljon liikkumaan niin siitä oli älyttömän helppo juoda. Mukista ois vaan läikkynyt ties minne. Nyt kokemusta viisaampana ottaisin mukaan myös Lansinoh-voidetta, ainakaan mulla ei rinnat meinannut kestää sitä kun vauva opetteli imemään. Ja Bepanthen ei valitettavasti auttanut niin hyvin kuin Lansinoh. Ostin sitä sitten kotiuduttua. Oli myös kiva kun oli omia sukkia, hihiteltiin miehen kanssa niille sairaalan sukille, jotka mulla oli synnytyksen ajan päällä. Tai siis kun eihän ne pysyny jaloissa... [:D]
 
vauvalle suosittelen ottamaan muuttamat vaatekerrat sillä meillä kun saatiin kotiutumisvaatteet päälle tuli kakurat pöksyyn ja ku vaippa falskaa välillä. 
 
voi ei [:D]
mä oonkin pakannu aika monen monta
vaatekertaa, kun en osannu päättää
ja sitte on kelille kun kelille vaatteet[:D]

mutta kiitos vinkistä[;)]
 
Takaisin
Top