hilppa86
Vauhtiin päässyt keskustelija
Rötkis jo herätteli marraskuun murmutuksissa keskustelua tästä, mutta aloitellaapa ihan oma ketju tätä varten niin ei huku nämä jutut tuonne yleisen keskustelun sekaan :)
Eli millaisella varustuksella meinaatte lähteä?
Ite olen jo miettiny laukun valmiiksi ja tein toissailtana listaa mitä sinne pitäs mahduttaa..
Nämä ainakin itellä tuli mieleen, vauvan kotiutumisvaatekertaa en ole vielä ihan varmuudella päättäny. Mulla taitaa olla 3 vaihtoehtoa
Ajattelin tuon kassin kasata itse. Mies ei kuitenkaan osaa tuoda niitä mitä oisin ite valkannu, joten parempi pakata etukäteen.. Jos sitä ei kiireessä muista mukaan ottaa,niin valmiiksi pakatun laukun osaa mieskin tuoda [:D]
Niin ja isyyspakkauksen pakkaan myös sairaalakassiin, josta sen sitten kaivan vauvan synnyttyä.
Eli millaisella varustuksella meinaatte lähteä?
Ite olen jo miettiny laukun valmiiksi ja tein toissailtana listaa mitä sinne pitäs mahduttaa..
- neuvolakortti
- kännykkä+laturi
- kamera
- päiväkirja
- kirja/lehtiä
- hammasharja+tahna
- dödö
- huulirasva, naamarasva
- naamanpesuaineet
- hiusharja
- suklaata+salmiakkia
- vauvalle kotiinlähtö vaatteet+toppavarustus
- tissisuojuksia
- vaihtovaatekerta itselle
- omat sukat (sairaalansukat aika löröjä [:D])
- korvatulpat
Nämä ainakin itellä tuli mieleen, vauvan kotiutumisvaatekertaa en ole vielä ihan varmuudella päättäny. Mulla taitaa olla 3 vaihtoehtoa

Ajattelin tuon kassin kasata itse. Mies ei kuitenkaan osaa tuoda niitä mitä oisin ite valkannu, joten parempi pakata etukäteen.. Jos sitä ei kiireessä muista mukaan ottaa,niin valmiiksi pakatun laukun osaa mieskin tuoda [:D]
Niin ja isyyspakkauksen pakkaan myös sairaalakassiin, josta sen sitten kaivan vauvan synnyttyä.
ja jos sattuu, n että ollaan perhehuoneessa, niin tietenkin hänelle myös jotain vaihtovaatetta.. Ja kun ei kaukana sairaalasta asuta, niin hän voi piipahtaa hakemassa kotoa sitten helposti tarvitsemansa..:)