Joko malttamattomimmat ovat alkaneet pakkauspuuhiin? Mitä meinaatte ottaa sairaalaan mukaan?
Mä oon alkanut tekemään listaa sairaalakassin sisällöstä. Tiedän jo, että ollaan sitten vauvan kanssa sairaalassa useampi yö ja ryhmähuoneessa, ja myös todennäköinen käynnistys (joka voi kestää päiviä) vaikuttaa kassin sisältöön. Vaikka toki mies pääsee vierailemaan sairaalassa päivisin ja voi tuoda puuttuvia juttuja, mutta mä tykkään varautua kaikkeen ja siksi oonkin ottamassa puoli huushollia mukaan
Tässä mun lista:
- Crocsit
- Vesipullo/pillipullo
- Imetysliivit ja paita
- Sukkia ja villasukat
- Maidonkerääjät ja rintakumi
- Tutti
- Bepanthen-voidetta
- Tabletti
- Laturi
- Liivinsuojia (kertis)
- Harso
- Shampoo, hoitoaine ym, dödö
- Korvatulpat + unimaski
- Vauvalle pehmolelu
- Kuulokkeet
- Kurkkupastilleja ja kosteuttava nenäsuihke
- Käsirasvaa/vartalovoide
- Lääkkeet
- Hiusharja ja pompula
- Esikoiselle joku lahja vauvalle
Ja sitten kun mies tulee hakemaan meitä kotiin sairaalasta, ottaa kotoa mukaan turvakaukalon, vauvan kotiutumisasun ja mulle mukavat vaatteet. Ja uimarenkaan!
Ainiin, paljon evästä! Pillimehuja, lakuja, suklaata, proteiinipatukoita, minisalameja, kuivattuja luumuja (kakka), appelsiineja... Ja heti kun napanuora on katkaistu, tilaan lähimmästä paikasta foodoran kautta järjettömän läjän sushia!!
Mä oon alkanut tekemään listaa sairaalakassin sisällöstä. Tiedän jo, että ollaan sitten vauvan kanssa sairaalassa useampi yö ja ryhmähuoneessa, ja myös todennäköinen käynnistys (joka voi kestää päiviä) vaikuttaa kassin sisältöön. Vaikka toki mies pääsee vierailemaan sairaalassa päivisin ja voi tuoda puuttuvia juttuja, mutta mä tykkään varautua kaikkeen ja siksi oonkin ottamassa puoli huushollia mukaan
Tässä mun lista:
- Crocsit
- Vesipullo/pillipullo
- Imetysliivit ja paita
- Sukkia ja villasukat
- Maidonkerääjät ja rintakumi
- Tutti
- Bepanthen-voidetta
- Tabletti
- Laturi
- Liivinsuojia (kertis)
- Harso
- Shampoo, hoitoaine ym, dödö
- Korvatulpat + unimaski
- Vauvalle pehmolelu
- Kuulokkeet
- Kurkkupastilleja ja kosteuttava nenäsuihke
- Käsirasvaa/vartalovoide
- Lääkkeet
- Hiusharja ja pompula
- Esikoiselle joku lahja vauvalle
Ja sitten kun mies tulee hakemaan meitä kotiin sairaalasta, ottaa kotoa mukaan turvakaukalon, vauvan kotiutumisasun ja mulle mukavat vaatteet. Ja uimarenkaan!
Ainiin, paljon evästä! Pillimehuja, lakuja, suklaata, proteiinipatukoita, minisalameja, kuivattuja luumuja (kakka), appelsiineja... Ja heti kun napanuora on katkaistu, tilaan lähimmästä paikasta foodoran kautta järjettömän läjän sushia!!
Muokattu viimeksi: