Sairaalakassi

Mä en tarvinnut rahaa tai lompakkoa, mies toi jos jotain tarvi eikä osaston lähellä edes ollu kahvilaa tms. En ainakaan osannut sellaista edes kaivata :)

Tärkeimmät tavarat oli omat hygieniatuotteet, juomapullo että sai juotua makuullaankin (koko ajan jano imetykseen takia!), imetysliivit (rinnat niin kipeät) ja laturi. Omia vaatteita tarvin vasta kotiin lähtiessä.
 
Muokattu viimeksi:
Kannatan sporttipulloa, mulla ei ollut ja kaipasin. Omia vaatteita en tarvinnut kuin kotiutumiseen kun ei päästy perhepesään ja epparin takia esim housujen pito ei olis tullut kuuloonkaan. Käytin siis vain hammasharjaa yms. hygieniajuttuja, kännykkää ja laturia + mies joi synnytyksessä energiajuomaa ja söi myslipatukkaa ja mä popsin osastolla sitten nameja ja synnytyksessä imasin yhen pillimehun.
 
Tänään ajattelin uhrata enemmän ajatusta sairaalakassin pakkaamiseen.. Onhan noita kaikenlaisia oireitakin tuntunut ilmaantuvan enenevässä määrin. :) mutta taitaa olla toiveajattelua, 38+4 vasta.. onpahan sitten valmiina kassi, kun pitää lähteä!
 
Minäkin ostin salmiakkia ja lakua + muita irtokarkkeja :) täytyy isännälle vielä ostaa eväitä ja jotain juomista mukaan. Sitten vaan hygieniatarvikkeet, puhelin, laturi, kotiutumisvaatteet itelle ja vauvalle sekä joku hyvä kirja. Näillä aattelin pärjätä :)
 
Mulle tuli äkkilähtö laitokselle eikä mulla ollu mitään mukana. Mies toi hammasharjan,tahnan ja pesuaineet. Sekä mun ja vauvan kotiutumis vaatteet. Muuten menin sairaalan tykötarpeilla :) Toki mies toi karkkia mut eipä tullut syötyä :)
 
Minun pitäis viel eväät käydä ostaa...mut vaarana siinä on se, että ne tulee syötyä ennen laitokselle lähtöä... :D
 
Takaisin
Top