Sain vasta tietää olevani raskaana..

Tiputtelu on alkanut loppumaan, jopa se hieman pelottaa että oliko se nyt sitten siinä. Miljoonat ajatukset pyörii mielessä samaan aikaan kuten varmaan monella muullakin ja tiistaina se selviää.

Hiiva on aijempikin ystävä joten tiedän oireet, tosin nyt ei ole kutinaa tai vastaavaa?
 
Epävarmuus on kamalaa. :sad001 Jos ei ole hiivan oireita, niin luultavasti liittyy ihan muuhun. Toivottavasti oli vain ihan harmitonta vuotoa! Tsemppiä viikonloppuun, yritä tehdä jotain kivaa ja hemmottele itseäsi. :Heartpink
 
Mun ongelma tässä on se, etten tiedä millä viikolla olen, koska kuukautiset olleet normaalisti :sad001
Ensimmäinen - ilmeisesti varhais - ultra on tiistaina ja mua pelottaa onko täällä ylipäätään elämää.
5-6 päivää tullut tiputtelua, maksimissaan sen ruokalusikallisen, mutta päivystyksissä "rauhoittelevat" että keskenmeno voi olla ihan normaalia tässä vaiheessa ja etteivät ota ellei mulla ole hengenvaaraa tmv. :sour:

Nyt on tuo tiputtelu rauhottunut kuitenkin, ettei ihan koko ajan tule, eikä sidettä tarvitse, ja testi näyttää hailakkaa plussaa. ja aijemmin oli aika tummahko viiva.

Pahoin pelkään että kesken on mennyt. Mitää nylitsepä'äsemätöntä kipua en tosin ole huomannut. eikä verta ole tullut yllinkyllin, tai niitä klönttejä.. Ehkä ne sitten kohta tulee.. :sad001

Ihmetyttää vaan just kun vatsa on tosi isona, turvonneena, mietin että olenko oikeasti vaan lihonut kuukauden aikana näin isoksi vai mitä..:bored:

Kävitkö ultrassa? Kuinka kävi?
 
Takaisin
Top