Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä en ihan suoraan sanottuna ymmärrä, miten joku voi toivoa saikkua. Itse olen koko ajan ajatellut, että jään ennen äippärin alkamista pois töistä jos on PAKKO. Eli siis jos lääkäri aivan ehdottomasti työnteon kieltää esimerkiksi ennenaikaisen synnytyksen riskin vuoksi. Tällöin en haluaisi riskeerata missään nimessä vauvan turvallisuutta. Liitoskivut jne kuuluu asiaan ja ne kyllä kestää. Riittävästi taukoja ja verryttelevää liikuntaa .
Et varmaan jäisi ei raskaana saikulle liitoskipua vastaavan kivun vuoksi?
Selvää kuitenkin on, että raskaana ollessa kyllä saa sen saikun. Lääkärit on tosi herkillä kirjoittamaan sitä (mikä on tavallaan hyväkin). Ajatteletko asiaa ollenkaan työnantajan näkökulmasta?
Jos haluaa jäädä pois ennen aikojaan niin minusta reilu ratkaisu on varhennettu äippäri tai vuosiloma. Suomessa on muutenkin aivan älyttömän hyvät sosiaalietuudet ja elämää pidemmät vanhempainvapaat verrattuna moneen muuhun maahan. Kuukausi ennen laskettua aikaa alkava äippäri on LUKSUSTA.
Jos haluaa jäädä pois ennen aikojaan niin minusta reilu ratkaisu on varhennettu äippäri tai vuosiloma. Suomessa on muutenkin aivan älyttömän hyvät sosiaalietuudet ja elämää pidemmät vanhempainvapaat verrattuna moneen muuhun maahan. Kuukausi ennen laskettua aikaa alkava äippäri on LUKSUSTA.