Saamaton olo & laiskuus

newi

Näppärä viestien naputtelija
Hellou! Täällä vaivaa kamala laiskuus ja siitä johtuva itsesyyttely. :sad001 Raskaus kai väsyttää, mutta silti jaksan tehdä kaikkea ns. toissijaista. Mutta tärkeämpiä kouluhommia en ole tehnyt pitkään aikaan ja kotityötkin (siivous,tiskaus...) jäävät tekemättä. Sitten harmittaa kun en tee mitään mitä pitäisi, koti on yksi kaaos ja kulutan päiväni vain puhelinta räplätessä, syödessä ja telkkaria katsoessa... ja vaikka tiedän että jutut mitä pitäisi tehdä olisi nopeasti alta pois kun vain alkaisin tekemään, ei motivaatio riitä juuri mihinkään.

Onko kohtalotovereita? Samanlaisia fiiliksiä? Olisi kiva jakaa ajatuksia :)
 
Mua oikein hävettää, kun töissäkin menee osa ajasta ihan muuhun kuin työntekoon (kuten nyt :rolleyes:), mutta kun ei vaan jaksaisi keskittyä töihin.

Kotona ois tarkoitus saada kämppä sellaiseen kuntoon, että hoitopöytä ja pinnasänky mahtuisivat suunniteltuihin paikkoihin. Lisäksi olis ajatuksena, että siivoisin vaatekaapit, kun vaatteet eivät vuosiin ole mahtuneet sinne vaan niitä lojuu joka paikassa. En vaan kertakaikkiaan saa itsestäni niin paljon irti, että jaksaisin noitakaan tehdä. :sad001 Koko viikonlopun taas vaan istuin tietokoneen ja tv:n ääressä...
 
Juu täällä ihan sama homma. Toivon vaan että reipastun viimestään sit kun vauva syntyy... :sad001
 
Mulla on varmaan samaa saamattomuutta kanssa, mutta pahempi on se, kun ei jaksa keskittyä mihinkään. Alapa siinä sitten siivoamaan, kun pitää kesken imuroinnin tarkistaa, onko kukaan kirjoittanut facebookiin tai kesken leffan lähteä katsomaan, paljonko pyykkiä on kertynyt ja jaksaisiko niitä pestä. (En oo pannut koneeseen, kun pelkään, etten saa niitä sieltä kuivumaan... Ja kohta sitä on niin paljon, että ehdin kattoa parikin leffaa siinä ripustellessa :D)
 
Täällä yksi ilmoittautuu!

Mitäpä tänään olen tehnyt...? Nukkunut pitkään, syönyt. Ollut tietokoneella, jumittanut youtubeen katsomaan stand up-komediaa?? Ja olis Pitänyt tehdä kaikenlaista.... :D
Et joo, saamattomuus on iskenyt! kaikki jää viime tippaan...
Ja huomenna olisi mahdollisesti luento koululla, mutta koska se on vapaaehtoinen - mietin hihitellen et jos mä vaan nukkuisinkin pitkään - jälleen :D
Viikon päästä alkaa harjoittelu, joten sit on pakko aktivoitua edes siltä osin.
 
Täällä taaskaan en jaksanut nousta että lähtisin ajoissa bussiin ja kouluun... ja ajattelin että teen vastapainoksi koulutehtävät tänään loppuun koneella. Mutta arvaahan sen jo valmiiksi että en minä niitä tänäänkään tee...
 
Täällä kanssa yksi saamaton! Tuntuu, että mitään ei saa aikaiseksi eikä jaksa eikä oikein ees viiti ja sit ärsyttää kun kämppä on ku pommin jäljiltä.. Ja kerään kauhean syyllisyyden itselle siitä, et pitäis tehdä sitä ja tätä ja kauheesti kaikkee, mut mitään en saa tehtyä kuitenkaan. Tuntuu, et menee kaikki aika vaan siihen voivotteluun ja harmisteluun :confused: Ehkä pitäis vaan osata vähän antaa armoa itelle, mutku ärsyttää. On tämä hankalaa..
 
Joo mäkin eilen illalla miehelle kerroin itku kurkussa mitä olin päivän aikana tehny: syöny, maannu, kattonu tv, pessy pyykit ja kävässy kaupassa... :/ mutta mies lohdutti sillä, että teinhän mä kuitenkin jotain :) mutta ottaa tää hermoon kun vaan harmittelee kun mitään ei saa tehdyksi. Siis mitään sellaista mitä oikeasti pitäis tehdä. Mutta kai ne myöhemminkin kerkeää..tietäisi vaan millon se "myöhemmin" on :D
 
Niin se on täälläki... Mitään en saa aikaseks vaikka teen nyt 4 päivästä työviikkoa. Vapaat menee telkkarin ja tietokoneen äärellä. Taputan itseäni olkapäälle jos saan edes koneellisen pyykkiä pestyä. Pitäis ruveta laittamaan taloa kuntoon vauvaa varten, mutta ku ei olevinaan viitti ennenku joulukuussa tulee veronpalautukset ja pääsee huonekaluostoksille. Viikonloppukin meni miehen mukana autokauppoja kierrellessä ettei tarvitse kotona villakoiria katella... Loputon kierre. :rolleyes:
 
Mulla kans tätä.. sitten viel kun ainut millon saan jotain aikaseksi on kun mies on töis ja jos itellä alkaa työt niin tääl ei tapahdu enää sitäkään vähää :D
Pitäs viel raivata (tammikuuhun mennessä) tilaa pinnikselle mei makkariin ja yrittää pitää ettei tääl muuten tapahtus enää isompaa "sotkuräjähdystä"
 
Me asutaan kaikenlisäks vieläkin yksiössä ja täällä on jokapuolella vaan kauheasti tavaraa, eikä siivous oikeen nappaa.. ootan vaan kokoajan sitä että muutetaan isompaan kämppään ja ainakin uskon että sitten siivoan ja pidän järjestystä yllä enemmän. Saa sitten nähdä kuinka käy :D
 
mä voisin lahjottaa virtaa teille muille.... :) mulla on aivan toisinpäin, töissä en viitti enkä jaksa tehä mitn mut sitte taas kotona kokoajan jotain värkkään:) vauvan huonekki on ollu valmiina pari kuukautta :D sieltä puuttuu enää lapsi ja äitiyspakkaus:) jaksuja kaikille!! :Heartred toivottavasti virrat palautuu piakkoin ja jos ei ni sit niitä hommia ei tartte tehä tai joku muu voi ne tehä :)
 
Mulla myös noin, eli töissä on niiiin saamaton olo ja motivaatiokin nolla mutta kotona sitten imuri heiluu ja siivousrätti heiluu.. :D Nyt on kauhea himo laittaa vauvan huone kuntoon :)
 
Eikö tää työpäivä lopu ikinä... Ihan samalla tavalla menee kuin kotonakin: 5 minuuttia keskittyy töihin ja sitten taas internet, jee :) Tehokasta työaikaa tulee tälle päivälle hyvä jos 4 tuntia tuosta 7,5 tunnista. Lohduttaa sentään, että tällä hetkellä ei ole kiire.
 
Kyllä mäkin mielelläni laittaisin jo vauvalle kaiken valmiiksi, mutta muuta en sitten viitsikään tehdä :D
 
Takaisin
Top