Saamarin raskausarvet

joo, kyllähän noita rasvoja on moneen lähtöön, mutta itse olen kans rasvannut alusta asti enkä ole arvilta säästynyt. Raskauden jälkeenkin on sitten rasvoja, jotka auttavat arpien vaalenemiseen.
Itse olen kans sitä mieltä, että arpia tuskin enää edes muistaa ainakaan siinä vaiheessa, kun saa pikku nyytin ensikertaa syliin.[:)] Mä en ainakaan jaksa just nyt murehtia arvista, kun niitä nyt jo kuitenkin on ja edelleen rasvailen aamuin illoin. Odottelen vaan sitä h-hetkeä jolloin kaikki tämä tuntuu ehkä kaikkien arpien ja muiden vaivojen arvoiselta [:)]
 
Tämä taitaa olla taas niitä asioita, joita ei voi tietää miten olisi käynyt, jos ei vaikka oliskaan rasvaillut. Tai vastaavasti olisi rasvannut säännöllisesti. Ehkä mulle olisi tullut arpia, jos en olisi rasvannut, mistä näitä tietää kun kuitenkin olen rasvannut [8|] No, jos "jos"-sanaa ei olisi, lehmätkin lentäisi [:D]
 
Totta. JOS olisinkin käyttänyt toisenlaista rasvaa. Entä JOS olisinkin käyttänyt rasvan sijasta öljyä tai toisinpäin. [:D]
Ainahan voi jossitella.
 
[:D]


ALKUPERÄINEN: miiuhoo

Tämä taitaa olla taas niitä asioita, joita ei voi tietää miten olisi käynyt, jos ei vaikka oliskaan rasvaillut. Tai vastaavasti olisi rasvannut säännöllisesti. Ehkä mulle olisi tullut arpia, jos en olisi rasvannut, mistä näitä tietää kun kuitenkin olen rasvannut [8|] No, jos "jos"-sanaa ei olisi, lehmätkin lentäisi [:D]
 
Minä rasvasin mahaa ja reisiä ihan plussatestistä asti kaksi kertaa päivässä joko perusvoiteella tai ceridal-öljyllä ja silti arpia tuli ihan hitosti!!! Isoja tumman sinipunaisia viiruja kauttaaltaan mahassa ja reisissä. Mutta kyllä ne siitä vaalenee, no panic [:)]
 
Takaisin
Top