Saako muita katsella?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä mieltä olette, saako parisuhteessa katsella muita miehiä tai naisia?

Omasta mielestäni saa katsella, kunhan se jää katseluun. Itsekin saatan joskus katsoa että joku on hyvän näköinen, mutta ei siinä ole sen enempää. Sitten jatkan matkaa ja todennäköisesti unohdan koko ihmisen. Eikä haittaa jos mies tekee samoin.
 
Kuinkas estätkään toista katsomasta :rolleyes: Mutta siis lähtökohtaisesti saa katsoa. Se tietysti on jo hieman hölmöä, jos jää monttu auki tuijottamaan toista, niin että pitää silmien edessä huitoa.
 
Saa katsella, ihan vapaasti. Koskeminen onkin sitten jo eri juttu. Eihän sitä katselemista voi mitenkään estää edes, niin turha siitä on stressata kenenkään.
 
Totta kai saa katsella, itsekin katselen mielelläni jos hyvännäköinen mies (tai nainen) kävelee vastaan. On tietenkin eri asia jos katsomiseen liittyy muutakin kuin viatonta ihailua, kuten tuijotusta tai kosketusta.

Tähän liittyen, me miehen kanssa "kilpaillaan" huviksemme kumpi saa enemmän "katseita" kauppareissuilla. Vaikka tässä vaan vanhenee ja kotiäitimoodi rapistaa, on kiva aina joskus todeta että "I still got it" :wink
 
Minä en näe ympärilleni, en siis tule katsoneeksi ihmisiä liikkuessani eikä minulla ole mitään mielipidettä, minkä näköinen mies tai nainen on hyvännäköinen.

Miehestä en tiedä, katsooko, mutta jotenkin veikkaan, että ollaan samanlaisia puusilmiä molemmat.
 
Toki saa. Joskus nuorempana ja epävarmempana muiden katselu olisi voinut haitata (en sitä silti toki olisi kieltänyt), mutta nykyisin en enää osaa olla mustasukkainen katselemisesta. Olen itsekin sen verran visuaalinen ihminen, että aika tylsäksi kävisi, jos ei saisi edes katsoa muita. Suu auki ja kuola valuen tuijottaminen ei tietenkään ole enää kohteliasta puolisoa tai katseen kohdettakaan kohtaan. :D
 
Kyllä saa, kunhan ei tee sitä juurikin suu auki ja kuola valuen :hilarious: Mielelläänhän sitä kauniita ihmisiä katselee :)
 
Saa, itse ainakin tykkään katsella joskus jos vastaan tulee joku silmää miellyttävä, usein myös miehelle olen maininnut asiasta. En nää tässä mitään pahaa kun yleensä kys.henkilön näkee kerran/vilaukselta eikä jää tuijottamaan tai tee asialle muuta.
 
Saa katsella, kunhan tosiaan jää siihen katseluun. Kyllä me miehen kanssa molemmat katsellaan ja saatetaan toiselle sanoakin, että olipas siinä hyvännäköinen mies/nainen.
 
Saa katsoa, eihän silmät kiinni voi kulkea. Itse katson usein ihmisiä, "Vau, mitkä hiukset", "Olipa hänellä ihana takki", "Onpa hienot ripset" tms. Eli ei useimmiten mitenkään seksuaalisessa mielessä, vaan jos joku vastaantulija kiinnittää jollain tavalla huomion.
 
Takaisin
Top