Mä en oo koskaan aiemmin leikannu kenenkään hiuksia, mut mies parivuotta sitkeästi mua ympäripuhui hiustenleikkuu hommaan ja hommas parturointivälineetkin kotiin.
Nyt toimin sitten hänelle (sekä tarvittaessa lapsille) privaattina kotiparturina :) tilanteen salliessa saatan toimia jopa ajanvarauksella
Meillä on lapsilla kanssa ohuet vaaleet hiukset ni en oo nähny tarpeelliseks leikata kaikkia hiuksia pois vaan tyyliin leikannu otsahiuksia ja vähän sivuilta tarvittaessa lyhentäny.
Nyt toimin sitten hänelle (sekä tarvittaessa lapsille) privaattina kotiparturina :) tilanteen salliessa saatan toimia jopa ajanvarauksella
Meillä on lapsilla kanssa ohuet vaaleet hiukset ni en oo nähny tarpeelliseks leikata kaikkia hiuksia pois vaan tyyliin leikannu otsahiuksia ja vähän sivuilta tarvittaessa lyhentäny.
Oli pakko ajaa kaikki pois koneella ja siitä lähtien exäni halusi olla aina kalju. Mua se harmitti, koska hänellä oli niin kivat hiukset. 
kampaaja tosiaan sitten siisti jälkeni. Nyt kun hiukset ovat paksummat, niin olen välillä itse siistinyt koneella ja 1-2 kertaa vuodessa parturi leikkaa mallin siistiksi (jos anoppi ei ehdi ensin...).
. Vanhempia ohjeistettu antamaan särkylääkettä lapselle kun kotiin pääsevät. Ja samat ihmiset tulevat uudelleen myöhemmin, kun taas tukka on yksi rastapallo ja lapsi itkee
.
! En suostu! Alle 16-vuotiailta ei värjätä ja ihan syystä, minusta sais kaupan väritkin olla k-16 tavaraa, kuten energiajuomat. Niitä kemikaaleja ehtii kyllä vetää myöhemminkin
.