Särkylääke - missä muodossa?

KaiKo

Näppärä viestien naputtelija
Suppoja vai suun kautta, siinäpä päivän kysymys. Siis silloin kuin särkylääkettä joutuu antamaan.

Viimeksi rokotuksen jälkeiseen kuumeeseen annoimme suppoja - jotka kakattiin ulos. Tästä viisastuneena eiliseen järjettömään huutokonserttiin (jokin selvästi sattui, en tiedä oliko hampaat, vai mikä) päätimme antaa Panadolia suun kautta. Sain pikkiriikkisen suuhun - ja valtavan oksennuksen palkaksi. Palasimme siis suppoihin - ja poika kakkasi kaaressa miehen päälle. Sen jälkeen yritimme uudelleen suppoja - ja poika pissasi komeasti. Siinä sitten naurettiin miehen kanssa, että nyt on jo kaikki mahdolliset eritteet käytetty... No lopulta annoimme osan siis suppoina ja osan suun kautta. Enkä vieläkään osaa sanoa, kumpi olisi helpompaa.
 
Me annettiin Panadolia liuoksena sillä pullon omalla ruutalla ja hyvin meni kun saatiin poika hetkeks rauhottumaan että malttoi syödä. Imetysasennossa mies piti ja minä ruuttasin jotenkin sinne kielen viereen poskitaskuun vähän kerrallaan.
 
Meillä annetaan suun kautta.

Mä en haluu et mun äääässiin tungetaan mitään niin en halua myöskään pojujen äässiin tunkea mitään. Hyvin pojat ottavat ton liuoksen..
 
suun kautta annoin sen yhen kerran mitä on tarvinnu. Mansikan makuinen burana meni pienillä naamanvääntelyillä alas mutta lopulta taisi oikein tykätäkin!
 
Mä tuolta huhtikuisista lueskelen teidän juttuja... Laitattehan supon oikein päin, suppuhan tulee laittaa tylppä puoli sisään päin näin suppo ei jää vaivaamaan peräaukkoa ja vauvalle ei tule tarvetta punnata suppoa ulos.
 
Takaisin
Top