Särkyä alapäässä?

corolla

Näppärä viestien naputtelija
Muilla särkyjä alapäässä? Ei sisäistä vaan ulkoista kipua, vaikea kuvailla, mutta
aivan kuin nivuset ja jalkoväli olisi turvoksissa ja paineen tuntua, häpyluun päältä.
Ja särkee suht paljon, joutuu vetään ankkakävelyä. Eilisen kävelylenkin jälkeen (n. 7km) ulvoin tuskasta. Tätä on jatkunut pari viikkoa, mutta eilisen jälkeen on ollu huomattavasti kivuliaampi.
Pitääkö lopettaa lenkkeily??? Perhana mitä kaikkia kremppoja sitä vielä ehtiikään tuleen.

RV 22+4 
 
Kuulostaa ihan normaalilta! Liitoskivuiksi ainakin itse oon ihan tyytyväisenä noi luokitellut, niin neuvolassakin kommentoitiin, kun asiaa ihmettelin... Mulla vielä vähän ehkä "pahempana" kuin muutoin olisi, kun on yliliikkuvaat nivelet.

Lenkkeilyä ei kannata kokonaan lopettaa, mutta jossain vaiheessa jo pari kilsaa alkaa tuntua suoritukselta. Kuuntele siis ittees ja supistuksia, jotka kyllä kertoo, jos kroppa alkaa vikisee. Valitettavasti se useimmilla kai jossain vaiheessa alkaa teettää...

Nyt pari viimeistä viikkoa sitä ollaankin heräilty itkien, kun pitäisi kylkeä kääntää tai käydä vessassa. Voi luoja! Mutta tosiaan, jumppapallo ja ittensä pakottaminen ees pienelle kävelylenkille tai kauppareissulle auttaa :) (ja seksi, se on ehkä paras apu! Ei särje ja kolota sen jälkeen kyllä yhtään!)
 
Jos olis tiennyt mitä kaikkia oireita sen pahoinvoinnin lisäksi tulee
raskaana ollessa, niin enpä tiedä olisinko tälle polulle lähtenyt.
Miksei missään ole luetteloa, kuten lääkepakkauksissa:
Raskauden "sivuoireet", pääoirehan on se pahoinvointi, minkä kaikki
tietää. Mutta entäs esim. päänsärky, nenän tukkoisuus, turvotus (huom.
joka puolella kehoa, erityisesti limakalvot ja jalat), iskias, selkäsäryt,
nivelsäryt, jalkovälin kipuilu, vitutus, kiukuttelu ym. ym.
 
Ja kaikki tämä on NORMAALIA, olethan raskaana! Jes.
Helvetin epänormaalilta tää vaan tuntuu.
 
Hihih, totta turiset.

Kyllähän sitä joskus raskaanaolevia kuunnellessa on miettinyt, että hullun hommaa! Itse ainakin monta kertaa puuskahtanut, että miettikää sit, ennenku tähän hommaan ryhdytte...

Ja niin, unohdit listastasi nyt täysin myös limakalvojen kuivumisen! :P Eikä vitutukseen saa ees lähteä remuamisreissuille... Se jos mikä on välillä kiukuttanut, ainakin mua :)

Ja onneks tämä kaikki kestää vain sen 40 viikkoa!

Ehkä se siitä, mulla onneksi loppusuora jo käsillä!
 
Tuli tosiaan lähdettyä tähän mukaan ajatuksilla tulee jos tulee, enkä miettinyt sen
enempiä millaista raskausaika on. Ajattelin vain, että helvettiähän se, kun ei saa
tupakkaa polttaa eikä juoda valkkarii, mutta en mä silti tätä kadu.
Krempat ei oo vaan mun juttu :)
 
SannaKoo, isäntä kyllä oli kyllä todella mielissään, kun kuuli mikä näihin nykysiin
vaivoihin auttaa :D Ja kyllä, se auttaa todella :) Kiitti vinkistä.
Mulla on kans tuo sängyssä kyljen kääntäminen aivan uskomattoman vaikeeta,
aiheuttaa tosi viiltävää kipua. Mutta kai se tästä, melkosen nopeesti nämä
viikot onneks menee ja joulukin on kohta!
 
corollamyyntiin, en tahdo pelotella, mutta jos/kun suakin alkaa unettomuus vaivata pissireissujen välissä, niin silloin vain mies hereille ja hommiin! Ei tarvii käännellä kylkeäkään niiden kipujen kanssa ja itse ainakin nukahdan poikkeuksetta sen jälkeen alle viiden minuutin :)

Ei sillä, en mäkään tätä vauvaa ihan oikeasti kadu. Ehkä pienenä kettuiluna ostin miehelle kantorepun, että se saa kyllä kanniskella vauvaa seuraavat yhdeksän kuukautta ;)
 
Täällä on säästytty suht vähäisillä häpyliitoksen kivuilla, joita nuo alapään liitoskivut minun mielestäni on. Kerran on meinannut jäädä lenkki kesken noiden kipujen takia, kun vihloi niin julmetun lujaa... Sillä kertaa ei vaan sattunu olemaan puhelin mukana, että oisin soittanu tulevan isän hakemaan mut kotio. Raskauden aikana kun on pitänyt opetella uusi tapa eli ottaa puhelin lenkeille mukaan, kun ei sitä koskaan tiiä, että miten se olo muuttuu seuraavan 1-1,5 tunnin aikana. Mutta ehkä mä olenkin saanut olla olotilaan nähden tosi hyvässä kunnossa sen takia, että meillä harrastetaan seksiä jopa entistä enemmän [:D].
 
 
Mulla myös välillä tuntuu paineen tunne alapäässä ja sillon on inhottava istua. Välillä on vähän jomottelua ja sit on taas ilkee kävellä kun pistää alapäähän, mutta toi pisto kipuilu on onneks aaltomaista [8|]. Eikä helpota oloa yhtään et meijän pikkanen potkii alas päin ja suoraan kiusaa virtsarakkoa, kaikkein inhottavinta jos ei kerkee täyden rakon kanssa vessaan ja sit neiti potkii niin tuntuu et tulee housuun [:D]. rv 23 nyt menossa
 
Mulla on ollu jo jonku aikaa järkyttävää kipua, vaikken ois välttämättä ees kävelly paljon mitää, ja hyvä ettei itku tule heti jos vähääkää kävelee
 
Mulla on just ollut tuollaisia samanlaisia liitoskupuja alapäässä. Lenkillä, kun käy koiran kanssa niin välillä koskee alapäähän ja alaselkään. No pitää nämä kivut vaan kestää ku palkinto on sit tosi ihana.
 
Takaisin
Top