Säästättekö lasten askartelut?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä teette lasten askartelemille korteille ja muille? Päätyykö ne vähin äänin roskiin vai säästöttekö ne?

Me säästetään iso osa. Ei ihan jokaista räpellystä, mutta kortit yleensä muistoksi ja esim. jouluaskartelut laitetaan seuraavinakin vuosina jouluna esille.
 
Olemme säilyttäneet osan, mutta ihan jokaista kuuden vuoden ajalta kertynyttä miljoonaa piirustusta ja askartelua ei ola säilytetty, vaan mies on valokuvannut ne ja sitten ne on laitettu pois.
 
Värityskuvat ja nimettömät & päivämäärättömät kuvat menevät poistoon. Jos kuva on jotenkin lapselle supertärkeä tai on ns parempi työ, säästetään.
 
Suurin osa säilytetään. Oon ostanu lapsille kansiot sitä varten johon laitetaan piirustukset ym askartelut säilöön.
 
Askarteluja ja piirroksia tulee niin hurjat määrät, että ei pysty säästämään kaikkia. Osa tietysti säästetään, äitiyspakkauksen loota on tallella ja sinne jos jonkinmoista aarretta jemmailen sitten matkan varrella.
 
Meilläkin tulee niin paljon kaikenlaisia piirustuksia ja askarteluja, ettei kaikkea voi millään säästää. Joitakin sitten välillä laitetaan talteen. Poika itse protestoi kun laitoin vissiin pari vuotta sitten hänen värittämänsä pääsiäiskoristeet keittiön kaapin oveen teipillä, ja nyt sitten taannoin koitin ottaa ne pois, niin heti tuli sanomista, piti jättää ne sitten paikoilleen, koska ne pojan mielestä kuuluu olla siinä ovessa! :D
 
Joo. Meidän poika piirsi ekan piirroksensa mun kalenterin kanteen ja nyt en voi heittää sitä enää pois. :grin
 
Osa on säästetty, mutta näitäpä ei ole vielä 2 v. hirveästi tullut tehtyäkään. :hilarious: Luulen että säilytän valikoidusti ne tärkeimmät/kivoimmat. Osa varmasti menee isovanhemmille ja sen jälkeen katsotaan mitä lopuille tapahtuu...
 
Kaikki kunnolliset tekeleet säästetään. Niille on oikein oma laatikko. Kaikki tuherrukset päätyvät yleensä paperin keräykseen. Seinillekkin on paljon päätynyt.
 
Säästetään!
Oltiin 3 v. neuvolassa ja siellä annettiin kynä käteen että piirrä...jotain. En muista mitä. Ja mun pikkutyyppi piirsi äidin ja isän ja niille jalat ja kädet ja silmät ja suut ja se paperi jäi sinne neuvolaan vaikka piti ottaa mukaan :sad010:sad010
Eikä sen jälkeen ole sellaista piirtänyt ja me oltiin molemmat mies ja minä ihan silmät suurina että se osaa noin piirtää ja selitti vielä koko ajan mitä siinä on.
 
Takaisin
Top