Rv 22+ ja kova väsymys

Tallu

Silmät suurina ihmettelijä
  Hei
Ajattelin kysellä onko täällä muita väsyneitä odottajia? Väsymys on vaivannut kovana koko raskauden ajan! Olen ollut kolmisen viikkoa lomilla, mutta ei tunnu silti auttavan tähän oloon (odotin kovasti, että kunnon hengähdystauko olisi apu). Ennen lomalle jäämistä kärsin todella kovasta päänsärystä, joka onneksi on nyt viikonverran ollut poissa! Inhottaa, kun on suht samoilla rv:llä olevia kavereita, joilla on energinen olo ja itse haluis vaan  olla rauhassa ja lepäillä. Ei paljon jaksa mitään ylimääräistä tehdä, ulkoilla ja pieniä kotiaskareita lähinnä. Työpäivinä ei sitten muuta, kun käydä vähän ulkona haukkaamassa raitista ilmaa.
Ilmeisesti raskaus vaan vie voimia ja yrittää kertoa, että nyt pitää levätä. Tai niin terkkari neuvolassa sanoi, kun ihmettelin siellä asiaa.
Taitaapi vaan olla niin vilkas vauva, ettei äitille jää energiaa[:)]
 
Mulla on ihan sama!! Pitäisi muka olla energinen keskikolmannes menossa, mut eipä ole täällä näkynyt!! Yritän kuitenkin välttää pelkkää sohvalla makoilua, koska sitten ainakin jämähtää, eikä saa mitään tehtyä!! Nyt varsinkin, kun jäin viime viikolla saikulle. Aion kyllä käydä päivisin jumpilla, kun tytöt koulussa ja mies töissä, pitää vaan saada aikaiseksi. Aamulla olen kyllä vähän tehokkaampi kuin iltaisin. Mut sitten jos (tai siis kun) väsyttää, otan myös rauhallisesti ja vaan lepään. Nyt alotin taas uudestaan raudan syönnin, kun viimeksi neuvolassa hemppa oli 139, niin en ole sitä aktiivisesti ottanut. Jos siitä olisi edes vähän apua..

Nytkin pitäisi mennä siivoamaan keittiö iltapalan jäljiltä.. Kun vaan jaksais..

Energiapiikkiä odotellessa *haukotus*
 
Itekin aloitin raudan syönnin, kun hb oli tullut 115:n, lähtö oli 130. Terveydenhoitaja kyllä sanoi, että ei tämä arvo vielä huono ole, mutta hetken juteltuamme päätin aloittaa raudan syönnin.

On nuo kotityöt jäänyt tosiaan aika vähälle tai harvakseltaan tehtyä, miehelläkin ollut tosi pitkiä työpäiviä niin ei viitsi sitäkään patistaa :)

Lenkkeillä olen jaksanut ja käynyt body balancessa kerran viikkoon, kävisin kaksi kertaa, mutta ei oikein koskaan pääse.

Kavereidenkin kanssa olisi tietty hyvä olla tekemisissä, mutta kun ei vaan jaksa lähteä. Mieluiten menen omille vanhemmille tai anoppilaan, jos seuraa haluaa.

Itse jään tammikuussa äippälomalle, tuntuu että sinne on vielä hirmuisesti matkaa! Teen kolmivuoro työtä, että pitänee katsoa miten loppuunkohden jaksaa yöt yms...

Jaksamisia [:)]
 
Takaisin
Top