Ruumiinlämpö

Leija

Oman äänensä löytänyt
Onkohan aivan normaalia, kun huomasin, että ruumiinlämpöni on aamulla/aamupäivästä aivan normaali eli n. 36.5 astetta, mutta iltaa kohden se nousee tuonne 37.0? Kerran oli jopa 37.4. Raskausviikot 9+1 nyt menossa ja noin viikon olen nyt ihmetellyt tätä lämmön nousua. Oloni on kuitenkin aivan hyvä eli tuskin olen kipeäksi tulossa.
 
Mulla ollut tosi aaltoileva ruumiinlämpö koko alkuraskauden, alussa selvästi enemmän. Saattoi nousta yli 37, mutta tippui puolessa tunnissa takaisin normaaliin. o_O Enää en ole mittaillut, mutta huomaan edelleen pientä vaihtelua.
 
No nyt kun sanoit niin mittasin ja näyttää 36.9. Palelen ihan koko ajan, iltasin varsinkin joten tää selittäis kyllä sen
 
Mulla on kanssa jonain iltoina, ei kaikkina, ollut lämpöä 36.9 tai jopa 37.3 ja lisäksi väsynyt ja etova olo. Uskoisin tämän kuitenkin olevan normaalia ja menevän raskauden piikkiin. Ymmärtääkseni ei tarvitse huolestua jos lämpö on kuitenkin alle 38, mutta jos ihan kuume nousee niin sitten pitäisi jo olla yhteydessä lääkäriin.
 
Helpottavaa kuulla, että muillakin samaa. Ehkä lopetan vähäksi aikaa lämpöjen mittaamisen :smiley-ashamed004
 
Helpottavaa kuulla, että muillakin samaa. Ehkä lopetan vähäksi aikaa lämpöjen mittaamisen :smiley-ashamed004

Mäkin muistaisin lukeneeni jostain, että jos on 38 tai yli, voi ollakin aihetta huoleen, mutta ei vielä näillä lämmöillä. :)
 
Raskaus nostaa ruumiin lämpöä. Ite tein halvalla tyylillä eka raskaus testin eli mitrasin lämmön kun oli koholla tiesi et raskaana ollaan.
 
Takaisin
Top