Rusahtavaa valkovuotoa????

MaHeJaJaMi

Silmät suurina ihmettelijä
Elikkä onko jollain vastaavaa, eli rusehtavaa valkovuotoa? Onko tämä normaalia vai pitäisikö huolestua? Jos jollain kokemusta tai tietoa. Olen nyt rv 18.

Nyt vuoto alkoi enemmän muistuttaan veriseltä...
 
hei!!

täällä sama ongelma, nyt hoidetaan tulehduksena -> dalacinilla 7 päivää, mutta aamuisin kyllä tulee edelleen. en tiiä tiputtaako esim kohdunsuu kun on niin vereksikäs ja siten värjää valkovuodon tollaiseksi. outoa on, mutta muuta ei osannut lääkäri sanoa.
mites sulla?? onko hiivaa? tulehdusta?
 
Mulla alkoi ruskeahko valkovuoto noin viikko sitten ja loppui eilen.. Tai eilen huomasin että oli loppunut.. Mulla menkat kestää noin 6 päivää yleensä, joten tuli mieleen että olikohan ne jotkut "valemenkat"...
 
Mulla tosiaan tuli ensin rusehtavaa valkovuodon tapasta ja sitten veristäkin. Tullun noin 2-3 kertaa päivän aikana.
Soitin omalle kätilölle, niin sanoi että se on ihan normaalia. Sitten kannattaa huolestua vasta kun verta tulee paljon ja kun vatsa alkaa oleen kipeä. Meinas että voi johtua ihan vain siitä että yhdynnän aikana tullu repeytymiä limakalvoihin tai että istukka on niin alhaala.
Mulla ei ole ainakaan vielä vuotanu kun ihan vähän vain, ja vatsa ei ole ollut kipeä.Mutta kyllähän sitä säikähti :(
 
Mulla kanssa ilmennyt viikolla 12 kesti puoltoist päivää ja nytten alko viikolla 14+3.. Vuoto alkoi ensin rusehtavalla valkovuodolla ja sitten holahti sellasta punertavan/kakan ruskeaa vuotoa.. Ekalla kerralla vuosin siis tosiaan sen puoltoist päivää.. Tämä alko viime yönä ja vuotoa jatkunut viellä.. Molemmilla kerroilla vuoto alkanut yhdynnän jälkeen.. Kävin ekan kerran jälkeen neuvolassa eikä ne siellä tutkinut muuta kuin sydänäänet ja siel kaikki ok.. Nyt en edes ole vielä vaivautunut soittamaan.. Miten teillä on raskaus edennyt??..
 

Hei!

Täällä rv 17 ja pari päivää sitten alkoi ruskea vuoto. Vähäistä on, vuotaa ehkä teelusikallisen verran mutta silti. Kipuja ei ole. Menossa päivystykseen tutkimaan olisko emätintulehdus. Muuten neuvona on vaan lähinnä odottaa ja lepäillä. Mites teillä? onko vuodot loppunut ja miten on raskaus edennyt? ja selviskö vuotojen syy?
 
Takaisin
Top