Ruokaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maksakastiketta, pottua, parsaa ja salaattia, puolukkaa ja jälkkäriksi kindermuna :) namnam!

AI kun olis iiiiihana päästä joskus ulos syömään! Mut ei noitten muksujen kanssa niin tule lähdettyä, joskus käydään mäkissä tai hesellä.....mitä nopeemmin tulee ruoka naaman eteen, sen parempi :)

Meillä syötiin just miehen tekemää karitsan paistia ja voiperunaa, tsatsikin ja porkkanoiden kanssa :) Oli tosi hyvää! Ja varsinkin kun ei tarvinnut itse laittaa.. Kohta kyllä kömmin keittiöön tekemään pashan huomiseksi.

Tänään tein piiitkästä aikaa lindströmin mureketta :hungry: että oli hyvää..vaikka itsekehu haisee :happy:

Jos sitä lähtis kinkkibuffettiin, ei kyllä oo mitään mikö tyydyttäs tarpeet paremmin entä ruoka x)

Tänään syödään makaroonilaatikkoa :) ei tuu arkena tehtyy ku kestää niin kauan :wink

Mä kokeilin ekaa kertaa aamupalaksi tuorepuuroa. Oli aika nam!! :) ja piti nälän pitkään poissa!
Siihen tuli mustikoita, turkkijogua, kaurahiutaleita, hampunsiemeniä, raakakaakaojauhetta, puolikas banaani, cashewpähkinöitä ja vähän hunajaa. :)

Rosalina, mulla on tekeytymässä mustikkabanaanituorepuuro jääkaapissa iltapalaks :).

Tuorepuurot on aivan ihania, ihan penskasta asti äiti tehny meille sitä, mutta on jääny ihan unholaan itellä.. Pitääpäs ottaakki asiaksi mammalta kysästä että mitäs niihin tulikaan :P

• Tykkään
Reaktiot: E
Varmaan yksi lempiruuistani. :) Tuli hyvää ja jäi vielä huomiselle!

Mies kokkaili tänään Igorin kanaa ja oli kyllä älyttömän hyvää! :) Kannattaa ettiä resepti netistä ja kokeilla!

Takaisin