Ruokahimot ja -ällötykset

Kalakeitto on ollut nyt kovassa huudossa. Ihanaa vaihtelua suolakurkku- ja hedelmä-ässämix -karkeille, joilla tuli elettyä muutama kuukausi. :D
Litratolkulla kalakeittoa. Se on niiiiin hyvää. Nam!
 
Mulle ei maistunut makea rv20:lle asti, mutta nyt yhtäkkiä sisäinen sokerihiiri on taas herännyt:happy:
Muita suosikkeja:
- sinappi
- valkosipulikermaperunat :grin
- kaikki etikkaiset asiat
 
Mä oon himoinnu koko viikon kaatissäkkiä! Meinas itku päästä ku menin kauppaan ja sitä ei löytyny! Eilen vihdoin löysin tokmannista pussin.

Myös veriappelsiinimehua oon himoinnu, pyysin miestä sitä hakemaan ja se toi mulle epähuomiossa omena-marja mehua! Meinas laatta lentää ku maistoin sitä ku odotin semmosta hapanta makua ja tää oli nii makeeta että.. Yäk!
 
Mulla yököttää melko moni asia... mm. Grillausmauste lämpimässä ruoassa. Suurin mieliteko on maman riisinuudelit...


Mulla on nää samat!! Tai Maman katkarapunuudelit, se on jotenkin niin hyvää se mauste siinä. :grin:grin:grin Mutta grillimaustetta en siedä missään ruuassa yhtåän! :,D

Makeaan ja hiilareihin ollu kyllä himot, ohhoh. Siis saatoin mennä aiemmin puoli vuotta ilman suklaata, mutta nyt sitä pitää saada! Kun ei pysty juomaan kahvia ja nikotiini on kielletty niin pitää saada suklaata ja karkkia!! :,D
 
Mä oon himoinnu koko viikon kaatissäkkiä! Meinas itku päästä ku menin kauppaan ja sitä ei löytyny! Eilen vihdoin löysin tokmannista pussin.

Myös veriappelsiinimehua oon himoinnu, pyysin miestä sitä hakemaan ja se toi mulle epähuomiossa omena-marja mehua! Meinas laatta lentää ku maistoin sitä ku odotin semmosta hapanta makua ja tää oli nii makeeta että.. Yäk!
Mullakin himottaa bonbonit ihan hirmuisesti ja salmiakki ylipäänsä!

Lisäksi suolakurkut himottaa, maksapatee... joulupuuro
 
Takaisin
Top