Uunissa paahdettu bataatti tai perunat yllättäen maistuu. Ennen ei ollu tärkkelyshimoja mut nyt iskeny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullaki meni tänää pasta! Ja semmone höttöpasta viel ku yleensä syödää täysjyvääUunissa paahdettu bataatti tai perunat yllättäen maistuu. Ennen ei ollu tärkkelyshimoja mut nyt iskeny
Mä oon huomannu ettö viime viikon herkku on tod. nök. seuraavan viikon ällötys. Esim viime viikolla oikein lapioin linssikeiton suuhun mut tällä viikolla ihan oksetti ajatus kookoskermasta. Toki ilman sitä vois kokeilla tehä.Oon huomannut kyllästyväni ruokiin aiempaa nopeammin, yleensä voin syödä 3 päivänä samaa ruokaa ja nyt tökkii jo toisen päivän kohdalla eli vaihtelevuutta tarvii
Tänään ranskalaiset meni helposti alas! Ja yleensäkin perunaruoat ja puurot. Jäiset marjat jogurtin kanssa menee helpoiten aamupalaksi tai valmiit smoothiet.
Mun suosikki kasvisruoka taitaa olla kikhernecurry riisin kanssa! Mutta jos kasviksia haluaa lisätä, niin mun mielestä ei tarvitse välttämättä etsiä kasvisruokareseptejä, vaan ihan vaan vihanneksia joista tykkää. Meillä menee miniluumutomaatteja paljon (taaperon kanssa ihan huippuja helppoudessaan) ja tykkään myös välillä keittää kukkakaalia ja parsakaalia lisukkeeksi.Oisko kellään hyviä kasvisruoka ohjeita? Haluaisin kasvattaa kasviksien määrää, halunnut jo pitkään, mutta en oikein osaa miettiä mitä kaikkea voisi edes tehdä, ja mikä on kans hyvää. Olen kaikki ruokainen, mutta ruuan pitä maistua.
Erilaiset keitot on ollut itelle helppo tapa lisätä kasviksia ruokavalioon. Oma lemppari nyt syystalvella on ollut tomaattinen linssikeitto (nopea tehdä esim. GoGreen säilötyistä punaisista linsseistä, purkillisesta tomaattimurskaa ja kasvisliemestä). Siihen voi laittaa sekaan muitakin kasviksia ja jos linssien rakenne tympii, keiton voi vielä sauvasekoittimella surauttaa hienommaksi. Koskenlaskijalla tai ruokaöljylorauksella sitten vielä rasvalisä tarvittaessa. :)Oisko kellään hyviä kasvisruoka ohjeita?
Ootko kokeillu juoda vissyä? Mä en pysty juomaa vettä enää ollenkaa mut vissyt menee tosi hyvin eikä tuu yhtään pahaolo.Pahoinvointi rajoittaa vielä syömistä ja erityisesti juomista. Koko ajan on jano, mutta nesteet saa voimaan pahoin. Mikähän tähän auttaisi?
Ruuista parhaiten maistuu näkkileipä ja sushi myös (ilman raakaa kalaa).