Ruoka- ja unirytmi

  • Ketjun aloittaja Amparo
  • Aloituspäivämäärä
Tyttö on ny reilu 7kk ja edelleen imetän öisin kerran-pari. Ja mun puolesta saa ny olla toistaseks näin. Oon muutaman kerran yrittäny etten imetä yöllä mut sit toi valvoo pari tuntia, sitä mää en taas jaksa. Uskon et toi itestään sitte lopettaa yösyötöt ku kasvaa ja ikää tulee. Lisäks tyttö syö päivisin rintaa vaan 3 kertaa ni mieluusti öisin sitte syötän sen kerran-pari, saa ainaki sitte riittävästi maitoa. Täälläki menee vaihtelevasti se et herätäänkö ekan kerran syönään 1-2 vai 5-6. Viime yönä heräs vasta 5 ekan kerran syömään, sitä edellisenä heräs 2.30 ja 6.00
 
Meillä syödään tällähetkellä yöllä 3-5 kertaa. Toistaiseksi mennään näin, yösyöttöjä en oo vielä jättämässä pois.
Tyttö onneksi yleensä nukahtaa tissille nopeasti ja nukkuu suurimman osan yöstä mun kainalossa.
 
Meil on 8kk ja edelleen yösyödään.. jos ei oo vuoden ikään lopettanu ite ni sit alan jtn vierotusta suunnittelemaan varmaan.. en oo ottanu stressiä asiasta.
 
Meillä on viime kuukausina syöty n. 2 tunnin välein, kun nukkuu mun kans.. Selkeesti ei edes oo nälkä. Vklp nukkuu miehen kanssa, eikä syö.

Mutta nyt meillä on pari päivää syönyt vain kolmesti yöllä mun kanssa ja syötän sen kolme kertaa vaikka loppu elämäni, kuhan ei enää palata siihen 6-9 kertaan.. :D
 
Meillä väheni kahteen yösyöttöön toviksi. Nyt on taas 3-6 kertaa yössä. Ei aina syö vaan ottaa tissin suuhun ja nukahtaa. Tutin sylkee ulos. Ei siis nälän puolesta tarvitse tissiän vaan on joku opittu tapa.

Toivon, että lopettaisi itse yösyömisen mutta sitä voi joutua odottamaan En ole vielä vieroittamassa pois ellei itse lopeta. Poika nyt siis sen 7,5 kk
 
Mä en uskalla enää vieressä pitää kun pelkään että joku yö herään siihen että se tippuu lattialle kun konttailee ja on muutenkin aktiivinen hääräilijä. En jaksais kyl siin sängyn vieressäkään aina öisin päivystää. Siis joskus haetaan sitä unta jopa tunnin verran sielä keskellä yötä. Meilläkin tytsy tankkaa tissimaitoo n. 3-4 krt päivässä aina päikkäreille mentäessä, mutta useinkaan ei jatka niin kauan että alkaisi sitä maitoo kunnolla tulla/nousta. Oon alottanut maitotuotteiden (raejuusto, viili ym.) antamisen. Hyvä vastaanotto on ollut.
 
Takaisin
Top