RUKOUS JOKAISELLE ODOTTAVALLE ÄIDILLE JA ISÄLLE<3

IdaMikael

Silmät suurina ihmettelijä
Rakas Jeesus kiitos tästä päivästä ja kiitos siitä että annoit minulle juuri tämän lapsen joka kasvaa mahassani Jeesus anna lapsemme olla terve ja siunaa häntä Jeesus kiitos että saan kääntyä sinun puoleesi jos on vaikeaa. Jeesus siunaa kaikkia odottavia äitejä ja isejä , meidän rakkaitamme , meitä ja kaikki maailman ihmisiä. Amen
 
[font="trebuchet ms"]Tosiaan, rukous jokaiselle odottavalle. Itse rukoilen täällä sairaalan sängyssä raskausviikolla 25+4 et pysyis ne kaksoset nyt vielä ainakin kaks viikkoa masussa niin olis jo todella paljon paremmat mahdollisuudet selvitä... Voimia tässä tarvitaan, henkisesti siis. En olisi ikinä uskonut että voisin joutua kokemaan jotain tällästä, pelkään että menetän lapseni ennen kuin olen edes kerennyt tutustumaan heihin..

Täydessä vuodelevossa ollaan nyt, kaiketi siihen asti että vaavit tulee ulos. Kontrolliultrassa lääkäri huomasi että kohdunsuu on auennu jo 3,7 senttiä eikä kohdunkaulaakaan jäljellä kuin 5mm.... Ei hirveen hyvä tilanne siihen nähden että laskettu aika on vasta 6.6 ja nyt eletään vasta 25.2...

Mistä saan voimia jos rakkaat lapsukaiseni ei selviäkään, miten pystyn menemään kotiin jossa on alotettu jo laittamaan kaikkea valmiiks lasten tuloa varten??? Miksi minulle tarvii käydä näin? Jos kellään omakohtasia kokemuksia niin olkaa kilttejä ja kertokaa, miten teidän kävi...
 
Takaisin
Top