Rokotuksia Thaimaan matkalle?

ippa

Oman äänensä löytänyt
Mitä mieltä? Meillä reissu vajaan neljän viikon kuluttua. Phuketiin mennään. Minulla ei ole A- eikä B-hepatiittirokotetta. A:ta vähän tällä hetkellä harkitsen. Mitä minun sijassani tekisitte? Jännittää ottaa mitään "ylimääräisiä". En ole muutenkaan mikään "rokotefani", mutta epäilyttää oikeasti se nyt kun on tämä tilanne (6+1).
 
otapa se hepatiitti A rokote ainakin ja neuvolasta voit kysyä kans et mitä rokotteit kannattaa ottaa ja onko turvallisia. onko milloi matka edes?
 
Matka on tuossa kuun lopulla. Tänään soitin vielä toiselle neuvolatädille ja sanoi yksoikosesti, että mitään rokotuksia ei suositella raskaana ollessa, ellei olla menossa riskialueelle. Me ollaan menossa ihan perus turistikohteeseen pariksi viikoksi...tee ny tässä sitten päätöksiä :/ vähäsen ahdistaa...
 
voin kuvitella että ahdistaa. jos neuvolas kerra noin sanotaa ni kai se sit niin on... onneks meette iha perus turistikohteeseen.
 
niin, ku sit harmittaa, että onko mun koko reissu siellä sit yhtä stressiä että mitä laitan suusta alas jne...:/ Ja kun thaimaasta kyse niin siellä ne hedelmät on kuulemma ihan suuper-ihania!!! Ja sit ohjeistetaan että niitä pitäis välttää...pöh :( Olo on kuin kitisevällä kakaralla...:D
 
Takaisin
Top