Rokotukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nemiah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suppojen sijaan mä hankin poikaa varten nestemäistä Panadolia. On helpompi annostella, eikä tuu ulos yhtä helposti.

3kk:n rokotteiden jälkeen jouduin antamaan kerran ja näytti helpottavan oloa.

Suun kautta annettavaan mäkin aion päätyä, koska poika ei tykännyt suppojen laitosta ollenkaan. Koskaan. Ja sen mikstuuran anto niin vaivatonta ja se maistuukin aika hyvälle. 

Voiko olla mahdollista, että 3kk-rokotteen sivuvaikutuksia alkaa ilmaantua jo 6 tunnin jälkeen?? Kamalaa huutokonserttia ollut koko iltapäivän, nyt ipana nukkuu itkettyään itsensä ihan väsyksiin.. [&o]

Hugo sai tänään 3kk rokotteet - yhtä huutoa neuvolassa ja samoin sen jälkeenkin... Poika on nukkunut aika paljon, mutta kaiken hereillä olon huutaa raukka ja syö huonosti siinä välissä. Vähän vaikea tietää milloin tarjota ruokaa, kun välillä tulee vaan kovempi huuto ja välillä rauhottuu hetken huudon jälkeen syömään hetkeksi[8|]
[:(][:(][:(] Onneksi ensi kuussa ei anneta rokotteita! [:(] Annoin äsken ensimmäisen supon, toivottavasti auttaisi pian! En älynny heti laittaa,kun ajattelin että johtu katkenneista päiväunista itku osittain. Toivon, että mahd. pian päästäisiin tästä, olis vähän kiire harjoitella pulloruokintaa kun perjantaina pitäis jättää isälleen vauva ja pullosta syöminen on ollu vähän niin ja näin. Tommee tippeen pullo kokeiluun... Tosin nyt jos ei onnistu, niiin syynä voi olla toi rokote kans.

Eilen sai Aleksi 3kk rokotteet.
Iltapäivällä eilen oli kiukkuisempi mut iltaa kohden rauhottu. Annoin Panadol-mikstuuraa 3ml joskus klo 16.
Haluan Aleksille lisää rokotteita viime yön perusteella. Nukuttiin paremmin kuin koskaan. Syöttö klo 22, nukahti klo 22.30 ja heräsi vasta ekan kerran 6.30 syömään. Olin ihan että missä se meidän surkea yö rokotusten jälkeen on, en itsekkään ollut herännyt koko yönä. Aah, nyt on virkee olo. [:)] Saatiin miehenkin kanssa illalla sit vähän omaa aikaa. [;)]
Eli meille ei nuo rokotteet tehny juurikaan mitään. Nyt on hieman kosketusarat reidet.

Ada sai 5kk rokotteet tänään, toivottavasti mitään ei ilmaannu. 3kk rokotteet meni aikoinaan aika huomaamatta joten toivottavasti tämäkin.

Meille ei tullut 3kk rokotuksista mitään oireita. Hiukan olin helpottunut kun olin jo valmistautunut uuteen yöhuutokauteen - alkaakin ne ekat 10 viikkoa jo hiukan unohtua.. [;)]

Oliko niin että 4kk ei tule mitään rokotuksia? Mitä silloin 5kk annetaan? Rotan tehoste ja sitten jotain muuta?

3kk rokotteet saatu ja kuumenousi, rotasta meni taas heti maha sekasin. voikohan siin olla joku semmone apuaine mil tä olis allergine ku siit pitäs se ripuli alkaa vast noin viiko pääst....

paukke, meille sanottiin neuvolassa et viikon ajan voi rokotteen jälkeen tulla ripulia eli voi alkaa siis vaikka heti rokotteen jälkeen. Näin mä ymmärsin, korjatkaa jos oon ihan hukassa. [:D]

Meillä näköjään alkoi ripuli heti rotan jälkeen. Kolmas rota ja ekan kerran ripuli [:D]ei paha ja itseasiassa olen ihan hyvilläni että laittoikin mahan toimimaan, koska neiti on ollut taas kovalla raudan takia.

meillä oli eka ripuli 3vkoa edellisestä neuvolasta, jossa siis sai sen ekan rotan (ei siis johtunut ripuli rotarokoitteesta) viime viikolla alkoi olla jo parempi, niin kuin neuvolan terkka sanoi, ripulia sairastetaan yleensä viikko ja parannellaan viikko..noh, perjantaina oli 3kk neuvola ja sai sen toisen annoksen rotaa ja ripuli palasi [:@] nyt on sitten ollu tämän viikkoa taas maha sekaisin ja melkein joka syötön jälkeen turauttaa kakat vaippaan ja haju on mitä kuvottavin [:'(] tosin tällä viikolla mulla on omakin maha vähä reistaillu et osittain voi johtua myös mun syömisistä, tai sit kokonaan, mistä sen tietää, mut päätin nyt vähäks aikaa jättää iteltä maitotuotteet pois (mulla siis on laktoosi-intoleranssi ja käytän pääasiassa laktoosittomia tuotteita, mut nyt aion jättää myös jogurtit ja juuston pois vaikka ne on hapanmaito tuotteita ja sen puolesta pitäis sopia) ni katotaan rupeeko pojan maha paranemaan..onneks seuraavalla neuvola käynnillä ei rokoteta...

Takaisin