Ripsiseerumi

en osaa vastata sun kysymykseen, mutta itse tällä hetkellä laitan OLIIVIÖLJYÄ ripsiin, koska ne kärsivät huonosti laitetuista pidennyksistä!!! 

Nopeuttaa kuulemma myös kasvua että tuuheutta!! Voi myös käyttää hiuksiin!! :)
 
Itse mietin samaa, käytän sitä tällä hetkellä enkä haluaisi luopua käytöstä raskauden myötä... Toisaalta, sitä ostaessa ei ainakaan kysytty että olenko raskaana eikä missään ohjeissa kielletä käyttöä raskaana ollessa joten voisi kuvitella ettei siitä ole mitään haittaa.. Varmaan selviää kysymällä sieltä mistä sitä on ostanutkin. Kerro ihmeessä jos saat selville :)
 
Neulashin käyttöä olen miettinyt myös. Mulla on uusi pönikkä sitä, mutten ole uskaltanut vielä käyttää, kun en ole saanut aikaan kysyä keltään viisaammalta onko sen käyttö turvallista raskauden aikana. Neulashin nettisivuilla FAQ-kohdassa suosittelevat, että aineen käytöstä kysytään lääkäriltä raskauden ja imetyksen aikana. Toisaalta, eikö raskauden aikana suositella välttämään lähes kaikkia kemikaaleja.  Ja jos tuo myrkyllistä olisi raskauden aikana, niin olisi tuossa varmasti lukenut, ettei susositella tai ei saa käyttää raskauden aikana. Kuvittelisin, että sitä imeytyy vain pieni määrä verenkiertoon, kun se laitetaan paikallisesti. Onko sulla muuten tepsinyt aine?
 
Tuleepa myöhään vastaus mutta jos joku lukee tätä nii saa vastauksen :)
Maylashia ei saa raskauden aikana käyttää,mä tilasin sen itelle ivf-hoitojen aikana piristykseksi mut luinki sit siitä käyttöohjeesta ettei sitä saa raskauden aikana käyttää.
 
Takaisin
Top