rintatulehdus

Sininentuuli

Jostain jotain jo tietävä
kävikin sitten niin että tukkeutuneen maitotiehyeen seurauksena tuli rintatulehdus...
eilen aamulla alkoi pienenä kuumeiluna 37,5.. iltaa kohti nous 39.. päivystykseen ja ab-resepti.
yöllä hikosin lakanat ja peitot. Aamulla taas lämpö 39.. ja päivällä laski välillä normaalilämpöihin ( eli mulla siihen 36 ).... rinnoista tulee ihan ok maitoa, hieroa sietää, eikä enää kovaa pahkuraa tunnu... josko tästä paranemaan päin.

ajattelin vaan purkaa tälläisiä tuntoja uuden otsikon alla, josko joku sielunsisko olisi..
kertoilis esim. kauan lämpöily kesti ab-kuurista huolimatta? jne..

mä olen vaan pumpannut ja nies hoitanut syötöt ni oon saanu nukuttua.. melkein vuorokauden putkeen tekis mieli nukkua.
 
tuntuu että aina pumppamisella toi pahkura vähän liukenis, muta auta armias kun n. 10min päästä kokeilee rintaa niin tuntuu et siellähän se pahkura on.
Tänään ei ole enää ollut kuumetta ( toistaiseksi )..
päänsärkykin helpottanut, mikä ihanaa koska pelkäsin kokoajan sen äityvän migreeniksi mitkä itsellään toi kovia.

¨Koen hieman huonoa omaa tuntoa kun en ole nyt kuumeisina päivinä imettänyt vaan oon pumpannut valmiiksi ja mies on syötellyt.. tuntuu vaan ettei voimat ole riittänyt. Toivottavasti tuo poitsu ei ole hylännyt mamin rintoja ja huolii ne taas..

Vaihdellut todella paljon tuo maidon tulo nyt, vaikka pyrkinytkin ahkerasti pomppimaan, mutta välillä tuntuu et tulee 2 dl hujauksessa, taas toisena hetkenä tulee vaan 20ml..
sit toisekseen tuntuu et toi rintavaan on kipeytynyt entisestään kaikestasiitä hoidosta mitä saanut, eli hieromisesta jne..
tuliko sulla rintaan sellaista punaista läiskää tulehtuneen kohdan pakeillle? kauanko se kesti?.. voih.. 14 pvän kuuria vielä niin monta päivää jäljellä...

kiitos viirukhan vastauksista =)
 
Takaisin
Top