Rintapumppu asiaa

vauvakuumeilija

Vasta-alkaja
Osaisikohan kokeneemmat suositella esikoista odottavalle millainen rintapumppu kannattaa hankkia? Avent on saanut ainakin kehuja paljon keskusteluissa, mutta myös muista merkeistä kuulisin kokemuksia mielelläni. Kannattaako hankkia sähkökäyttöinen vai pärjääkö pelkästään käsikäyttöisellä? :)
 
Pärjää käsikäyttöiselläkin, mulla oli/on molemmat ja molempia tuli käytettyäkin. Alkuun hinutin sillä käsiköyttöisellä niin että meinas tulla joku jännetupentulehdus, kunnes hoksasin ettei sitä tarvitse kokoaikaa pumpata, vaan voi antaa sen imun olla päällä sen aikaa kun maitoa heruu, ja sitten vasta pumpata uudestaan.... Sähköinen on helppo. Mulla on Philipsin sähköinen ja Aventin manuaali. En osaa muista sanoa, mutta ihan nuo toimmivat molemmat. Riippuu niin paljon tarpeesta ja käyttääkö aina kotona vai tarvitseeko tyhjentää reissussa jne. aventia on kai myynnissä myös sellaisessa paketissa joka käy sekä manuaalisesti että sähköllä (?). Olis kyllä kätevämpää kun molemmat samaa mallia, niin saisi pulloja ym. käytettyä ristiin.
 
Mulla oli esikoisen ollessa vielä vauva, emma-merkkinen ja käsikäyttöinen rintapumppu. Ihan kyllä ajoi asiansa, ja oli edullinenkin.
Aion hommata nytkin samanlaisen. Löytyy prismoista ja maksaa vajaat 18€ ainakin tampereella.
 
Mulla oli edullisella käytössä Aventin manuaali ja kuten toisessa ketjussa kerroinki ni sillä pumppasin melkein vuoden verran. Ihan loistava kapistus ja tuolla se odottaa käyttöä. En tiedä miten sähköinen toimii, mutta tossa ainakin tykkäsin kun imutehoa ja rinnan asentoa pystyi muuttaa maidon herumisen mukaa. Tuossa mallissa oli myös kiva, että pullo johon pumppas muuntautu samalla myös tuttipulloksi kun laittoi vaan tuttiosan kiinni. Itse myös ostin ihan niitä aventin muovikippoja joihin maitoa varastoin jääkaappiin, kun pumppasin sen verran usein ja paljon. Ja ainakin se aventin manuaali pumppaus systeemi oli niin helppo että sitä pystyi tekee yhellä kädellä ja samalla katteli. Teeveetä. Kaverilla oli joskus aikoinaa sellain hassu sinun pumppu mitä piti vetää ees taas. Se tuntui epäkäytännölliseltä verraten paineltavaan pumppuun..
 
Ja ihana puhelimen ennakoiva ja muuttava tekstinsyöttö :D
Eli siis esikoisella oli käytössä ja kaverin outo pumppu oli ainun :D
 
Takaisin
Top