Rinnat imetyksen päätyttyä

En edes imettänyt, mutta täyttyivät maidosta ihan valtavan kokoisiksi jolloin maidon tulon lakatessa jäivät selkeästi löysemmäksi, mutta ei silleen häiritsevästi. 🙂
 
Mulla on ollut ennen raskauksia suurehkot rinnat, välillä siinäkin määrin että selkä kipeytyi. Imetyksen aikana olivat aivan valtavat, tukalat ja ahdistavat, enkä meinannut löytää sopivia liivejä. Ensimmäisen imetyksen jälkeen jäivät vähän tyhjemmiksi ja "kevyemmiksi", vaikka kuppikoko pysyi suurinpiirtein samana kuin ennen raskautta. Toisen imetyksen jälkeen tuntuivat jo selvästi tyhjemmiltä ja kuppikoko tipahti yhdellä ajasta ennen lapsia. Toisaalta myös painoni on pudonnut, niin sekin voi vaikuttaa. Vähän on pelkona kyllä että jos vielä saan lapsen ja imetän taas yhden vuoden niin tissit on tyhjentyneet kuin vappupallot kaksi viikkoa vapun jälkeen. :D
 
Minua ottaa kunnolla pannuun se, että kuppikokoja on tullut jo VIISI lisää raskauden ensimmäisen kahden kolmanneksen aikana. Kun lähtökoko oli vielä itsepäinen D hoikassa varressa, niin jos ei nämä häviä imetyksen lopetuksen jälkeen, niin hankkiudun niistä eroon kirurgisesti.

Minulle liikunta on elintärkeää ja isot rinnat ovat omassa lajissani pahasti tiellä. Jo ennen raskautta oli ärsyttävää pusertaa itsensä urheiluliiveihin, kun rinnat ovat kiinteät ja periksiantamattomat.

Joten joo, vauvan ravinto tärkeä ja fokus tietty pienessä. Mutta en ajatellut täysin luopua mukavuudestani liikuntaharrastuksissa. Joten saavat rinnat painua hiiteen keinolla millä hyvänsä sen jälkeen, kun ovat työnsä tehneet.

Anteeksi kiihkeä ulostulo 🤣

Edit: Ja rintojen ulkonäöllähän ei ole minulle mitään merkitystä. Minulla on aina ollut rumat tissit.
 
Takaisin
Top