Refluksia vai kuolan nieleskelemistä?

eyewink

Vauhtiin päässyt keskustelija
Saatte taas nauraa siellä näille mun kysymyksille :) Mutta oikeesti kun meidän tytöllä on nyt sitä maitoallergiaepäilyä ja siihen liittyviä refluksioireita niin mietiskelee kaikenlaista ja jokatoinen päivä aattelee että no ei sillä oo ja jokatoinen päivä että on sillä, heh, voi minua.. Ja tekee tietty kaikkensa että toisella olis hyvä olla.

Eli kysymys kuuluu: ne joidenka vauvat kuolaa paljon ja syö tuttia, nieleskeleekö vauva kuolaa tutti suussa? tai siis nieleskeleekö ylipäätään?

Meidän tyttö siis nieleskelee paljon, varsinki nukkumaanmennessä (joskus siihen liittyy itkua, joskus ei) ja epäilin siis sitä että maito sieltä pyrkii ulospäin MUTTA nyt on tullu mieleen että voisko se ollakki kuolaa mitä se nieleskelee?
Siis olenko vähän typerä vai mitä mutta voisko olla niinki yksinkertasesta asiasta kyse??
Välillähän se itkee tosi hysteerisesti ku ollaan laittamassa nukkuun (ennen maidonsakeuttajan käyttöä varsinki) mutta nykyään nieleskelyyn ei yleensä liity itku. Tuota itkua vaan mietin että olisko se sitten hampaista tmv kun meillä on vähän flunssaaki ollu..
En tiiä, mitä ootte mieltä? Ja miten teillä?
 
Mun mielest meil ei kyl nieleskellä ja se kuolamääräki on sit sitä luokkaa. :D
 
Meilläkin kuola pyrkii ulospäin, ei tyttö sitä nieleskele.
Ja jos teillä nieleskely on ihan näkyvää, luulen sen olevan refluksia. 
 
Takaisin
Top