Raskauteen liittyvät unet

Minä näin viime yönä taas unta poikavauvasta.. ja siis me oltiin jossain reissussa ja paikka vaihtui kokoajan ainoa pointti unella oli se että vauva kakkasi vaippaan ja joka kerta jouduin vaihtamaan koko vaatekerran.. sit vaatteet oli väärän kokosia.. ja sit piti imettää ja se oli niin outoa kun ei oo hajuakaan miltä se nyt sit oikeesti tuntuu. Mut viimeaikoina oon nähny unia vaan poikavauvasta.. alussa näin että saatiin tyttö.. nyt oon jotenki varmaan henkisesti valmistautunut siihen poikaan niin nään vaan pojasta unia :D
 
Mies kutsuu jo vauvaa meidän valkkaamalla tyttönimellä :) helmikuussa sen sitten näkee, mitään hajua ei ole kumpi siellä olisi enkä halua etukäteen tietää ellei ole pakko
 
Mulla oli illalla tosi kipeä selkä ja maha. Yöllä näin sit unta et tuli hirveesti verta. itkin siis koko yön menetystä. :sad001 Aamulla olin tietysti helpottunut kun verta ei näkynyt missään. Mut epäilys jäi kalvamaan mieltä. Onneksi sain kaverilta joku aika sitten sen Angel soundin ja kaivoin sen kaapista. Voi mikä onnen tunne kun pikkuisen sydän löi hyvin edelleen
 
Jotkuthan sanoo bb että jos näkee unia esim pojasta/tytöstä se saattaa olla totta! Mä näin tytön raskaus aikana tasan yhden synnytys unen ja siinä syntyi ihan pieni tummatukkainen tyttö. Hassuinta oli et uni oli ihan totta. Meille syntyi etuajassa pieni tumma tyttö. Nojoo.. Uskomuksiahan nää on mut mun osalla osui oikeaan! :D
 
Mä näin toissayönä ekan kerran raskauteen liittyvän unen. Synnytin viikolla 26 terveen ja hyvävointisem lapsen. Sairaalassa oli täyttä joten huoneessa oli toinenkin synnyttäjä. Se oli orange is the new black sarjasta dayanara, joka synnytti samaan aikaan kun mä. :D vissiin liikaa tullu kateltua sitä sarjaa. :D
 
Viime yönä syntyi meille taas pieni poika :D synnytys oli nopea ja kivuton ( I wish...) tuli ihan sellanen dejavu fiilis tosta unesta että ihan ku oisin nähnyt aiemmin saman unen joskus kauan sitten. Mutta tosiaan oli taas outo uni.. ensinnäkin vauvaa ei näytetty mulle kun se syntyi.. mun mies vaan sanoi sen olevan poika. Se ei itkenyt ja oli kätilon käsisssä mutkalla selkä minuun päin.. sit istukka ei tullut ulos ja mut laitettiin jo jonnekin leikkausjonoon että se voi muka räjähtää sisään ja kuolen siihen ( :D joo? Mitä ihmettä...) myöhemmin unessa sain vauvan syliiini ja yritin katsoa sen kasvoja mutta niiden kohdalla oli vaan tyhjää tai tosi epäselvää mössöä.. yritin siristellä mutta ei..
 
Mä näin silloin ihan alussa unen jossa imetin poikavauvaa. :)
Sen jälkeen en ainakaan muista nähneeni unia.
 
Mä näin unta että synnytin ja imetin, sukupuolta en vaa millään muista. Tosi hassua se imetys, ku tuntu niin todelliselta. Muistan vieläki miltä se tuntu enkä oo ikinä imettäny. :D
 
Mä oon nähny unia vasta siitä, että oon raskaana. Mies on kyllä nähnyt useamman unen vauvasta :)
 
Mäkin näin ekan kerran raskausunia toissayönä. Sekavaa settiä oli kaikkinensa, mutta sen muistan, että poika tuli. :rolleyes: Muuten mulla ei ole ehtinyt tuleen vielä minkäänlaisia "etiäisiä" kumpi ehkä olis tulossa...
 
Mulla viimeisin raskauteen liittyvä uni oli oikeinkin mukava näin ennen rakenneultraa :D rakenneultrassa siis selvis että vauvalla on kolme päätä muttei yhtään raajaa. Mulle se tosin oli okei, niin kauan kunnes tajusin etten löydä sille mistään sopivia vaatteita :D
 
Mä näin sellasta unta viimeyönä et meidän viereisen osaston pomo tuli hellimään mun mssua ja oikeen yritti kuunnella, että kuuluuko sieltä mitään :D
 
Mä imetin viime yönä tyttövauvaa! Nyt meni pakka sekaisin, viimeksi näin unta pojasta! :D
 
Huh olihan yö.. vauva synty unessa rv28 ja oli reilun kilon painava ja melkosen pieni. Sit oli niin outoa olla vauvan kanssa kun se oli niin hauras. Imetyksen meinasin jättää kokonaan sanomalla miehelle että eihän näistä tisseista mitään kuitenkaan tule.. ja sit vilkaisin paidan alle ja olikin nännit ihan märät.. huhhuh.. vauva vaikutti taas ihan pojalta vaikka tyttö pitäs olla. Sit oli ristiriitainen tunne pukee häntä vaaleanpunaiseen... toivottavasti tää ei oo enne..
 
Ensimmäinen aihetta koskeva uni nähty täälläkin. Tosin minun uneni oli sellainen, että menin jostain syystä synnyttämään lasta jonnekin kauas muualle, synnytys meni jotenkin niin etten tajunnut mistään mitään, ja kun tuli aika lähteä kotiin, ei lasta löytynytkään, ja kävi ilmi, että olin kuvitellut koko raskauden, eikä mitään synnytystä ollut tapahtunutkaan. Ihan hirveä uni, kun luuli tulleensa hulluksi.

Onneksi heti herättyä kyllä tajusi, että se oli vain uni. Johtuisiko tämä nyt siitä, että raskausoireita ei juurikaan ole ollut.
 
Mies kertoi ku oli nähny vauvasta unta. Oltiin kuulema kotona pelattu yhessä pleikkarilla, ku tuleva kummisetä oli tullu synnäriltä meille vauvan kans että "nyt se sitte synty ja poika tuli". Ja se oli nimenomaan meijän se vauva. :D
 
Mä näin viimeyönä eka kerran vauvaunia, se oli kyllä niin sekopäistä. Olin festareilla ja lapset mukana, laitoin ne nukkumaan kukkulan päälle klo 22. Siellä sitten näin ex-poikaystäviä ja niiden kans keskustelin et kenenköhän tää vauva niistä nyt mahtaa olla. Oma mies ei ollut edes vaihtoehto :D Vauva ei vielä unessa syntynyt.
 
Takaisin
Top