Raskauteen liittyvät kliseet?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä raskauteen liittyviä kliseitä teille tulee mieleen? Pitävätkö kliseet omalla kohdallasi paikkansa?

Ensimmäiseksi tulee mieleen jäätelön ja suolakurkun yhdistäminen. Kuopusta odottaessa teki mieli jäätelöä ja suolakurkutkin alkoi maistua vaikka en niistä ennen pitänyt. En kuitenkaan syönyt niitä yhdessä.
 
Tulee mieleen että odottaja on itkuherkkä ja aina nälkäinen! Olivat omalla kohdalla myös totta:shy:
 
Ensimmäisenä tuli mieleen, että kovasta raskauspahoinvoinnista kärsii tytön odottaja. Näin ei itsellä ollut ainakaan, poikia on tullut vaikka oksentelua on riittänyt. Olen myös kuullut, että odottajalta turpoaa jalat ja/tai kädet, niinkään ei käynyt. Ruokahimot kylläkin toteutui, juoksutin miestä kaupassa iltamyöhään hakemassa minulle yöpalaksi kiivejä... :shy: Myös vanha uskomus, että poikavatsa ei näy takaapäin katsottuna piti omalla kohdallani paikkansa.
 
Tulee mieleen että odottaja on itkuherkkä ja aina nälkäinen! Olivat omalla kohdalla myös totta:shy:

Nämä oli täälläkin täyttä totta. Varsinkin alkuraskaudessa sai syödä yhtenään.

Mahan muodosta en itse osaa sanoa, mutta kummastakin muut sanoi että on poikamaha ja pojathan sieltä tuli.
 
Tyttölapsi vie äidin kauneuden vai miten se nyt menikään. Eli oletuksen mukaan tyttölasta odottava äiti kärsii huonosta ihosta.

Itselläni on tyttö, ja iho oli hänen odotusaikanaan paremmassa kunnossa kun vuosiin. Odotan tällä hetkellä toista lastani ja iho on kun teinillä. Finnejä piisaa. Sukupuoli jää nähtäväksi :grin
 
Oudot mieliteot joissa yhdistellään kahta tosi erilaista ruokaa, ei ainakaan tähän mennessä ole pätenyt omalla kohdalla :p Eikä kumppani ole vielä joutunut yötämyöden lähteä kauppaan hakemaan jotain tiettyä ruokaa :hilarious:
 
Takaisin
Top