Raskausviikko 6

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Kuinka monella teistä on käynnissä 6. raskausviikko? Tällä viikolla alkion aivot alkavat toden teolla kehittyä, ja sydän alkaa lyödä. Kohta sen voi jo nähdä ultrassa. :Heartred

Odottajalla yksi yleisimpiä oireita tässä vaiheessa raskautta on lisääntyvä pissahätä. Kuulostaako tutulta? :)

Lue lisää kuudennesta raskausviikosta artikkelistamme.
 
Hmm.. Eikös mulla alkanut nyt viikko 6, kun raskaus on vaiheessa 5+0 :scratch

Mä olen ihan pihalla näistä raskaustermeistä, en ymmärrä puoliakaan mitä täällä foorumillakaan jutellaan, apua! Voisko joku rueta tulkiksi? :D :D
 
5+3 eli kuudes viikko mullaki:) ja vessassa on saanu juosta yöllä ja päivällä.
 
Muokattu viimeksi:
5+1 täälläkin, kuudes viikko aluillaan. Erityisesti vasen rinta hitusen herkkä, muuten ei mitään oireita...Aika kuluu niin hitaasti!
 
Eli mulla on nyt sit varmaan 7 viikko, kun olen 6+2. Olen myös näistä vähän sekasin, kun en muista enää esikoisen aikaa.
 
Täällä on myös 6. viikko menossa (5+2).. juuri mitään oireita ei ole paitsi rinnat vaan kipeät. Tätä on niin vaikea uskoa todeksi ja niinkuin Lailastiina totesi niin aika kuluu todella hitaasti ensimmäistä ultraa odotellessa.. haluaisi niin kovasti vaan tietää että kaikki on hyvin.. Toivoa vaan pitää tässä vaiheessa :)
 
Täälläkin on nyt 6. viikko menossa (5+3). Vessassa saa ravata jonkin verran, toinen rinta erityisesti on arka ja olo on usein vähän etova. Niin ja väsyttää ihan törkeästi. Mutta kaiken kaikkiaan ihan siedettävät oireet vielä tässä vaiheessa :)
 
Takaisin
Top